3p

„E” mint energia konferencia - fókuszban a megújulóenergia-politika érvényesülése, az energia tárolási lehetőségei, a gáz- és árampiac helyzete, a zöld átmenet finanszírozása, az elektromobilitás jövőképe.

Bankvezérek, neves energiapiaci szakértők, egyetemi tanárok és kutatók a jelen kihívásairól: hallgassa meg Ön is élőben!

2024. május 16. Budapest

Részletek és jelentkezés

Két tévécsatornával bővül tovább az Atmedia pár év alatt óriásira felduzzadt portfóliója, mely így már 46 tévécsatornából áll.

A cikk eredetileg a media1.hu-n jelent meg.

Az Atmedia bejelentette, hogy megszerezte a Viasat History és a d1 tvreklámidejének értékesítési jogát.

A szerződés idén szeptember elsejétől válik hatályossá – ez a kormányközeli sales house honlapjáról derült ki.

Azt írják: az Atmediát a Story-tévécsatornákat üzemeltető Digital Media and Communcations Zrt. (DMC) vezetője, Borsány-Gyenes András ajánlotta stratégiai partnernek a reklámidő értékesítésének kezelésére.

A mostani szerződéskötést követően már 46-ra bővül az Atmedia által képviselt csatornák száma.

A kormányközeli reklámértékesítő ház értékesíti a TV2 Média Csoport és az MTVA különböző tévécsatornáinak reklámidejét, valamint olyan nagy hazai és nemzetközi médiacégek reklámidejét is ők árulják mint a Sony Pictures Television csatornái, a Discovery Communications, a The Walt Disney Company, a FOX Networks Group, a Turner Broadcasting vagy éppen az ATV.

Viasat History történelmi dokumentumfilmeket sugároz, míg a d1 tv azon nézők figyelmére számít, akik a kulturális, ismeretterjesztő műsorok iránt érdeklődnek. A d1 tv műsorai között filmek, magazinok és szórakoztató műsorok mellett speciális nyelvlecke-adások is találhatók.

Nagyon gyorsan nőnek

2010-ben az akkoriban még külföldi érdekeltségben lévő Atmedia első üzleti évének végén még mindössze 13 csatornával rendelkezett, ez a szám nő most 46-ra. A vállalat ezenkívül különböző rádiók reklámidejét is értékesíti, többek között az MTVA-rádiók reklámperceinek értékesítési jogát is ők szerezték meg korábban. Az Atmedia különböző internetes oldalak hirdetési felületeinek értékesítésével is foglalkozik: jelenleg 8 médiatulajdonos 58 online felületén biztosítanak hirdetési lehetőségeket a display megjelenésektől a különböző szponzorációs, videós megoldásokon át az egyedi, nativ hirdetési lehetőségekig.

A vállalat nemrég tulajdonost váltott, de továbbra is maradt kormányközelben. A cég éléről május végén távozott az egyik kulcsfigura, Lengyel András is.

Az Atmedia tavaly 16,47 százalékos árbevétel-növekedést elérve 32,3 milliárd forintbevételre tett szert. A vállalat 2018-as adózás előtti eredménye 2017-hez képest 76,2 százalékot növekedve 1,49 milliárd forint volt az Opten céginformációs rendszer adatbázisa alapján.

Magyarországon két pólusú a tévés sales house-ok piaca: az Atmedia mellett csak az RTL Magyarország / R-Time foglalkozik televíziós csatornák reklámidejének értékesítésével, az Atmedia azonban a nála lévő csatornák száma alapján egyértelműen piacvezetővé vált.

(media1.hu)

LEGYEN ÖN IS ELŐFIZETŐNK!

Szerkesztőségünkben mindig azon dolgozunk, hogy higgadt hangvételű, tárgyilagos és magas szakmai színvonalú írásokat nyújtsunk Olvasóink számára.
Előfizetőink máshol nem olvasott, minőségi tartalomhoz jutnak hozzá havonta már 1490 forintért.
Előfizetésünk egyszerre nyújt korlátlan hozzáférést az Mfor.hu és a Privátbankár.hu tartalmaihoz, a Klub csomag pedig egyebek között a Piac és Profit magazin teljes tartalmához hozzáférést és hirdetés nélküli olvasási lehetőséget is tartalmaz.


Mi nap mint nap bizonyítani fogunk! Legyen Ön is előfizetőnk!