A digitális bankolási alternatívát kínáló cég 2017-ben kezdte meg a Visa kártyák kibocsátását európai ügyfelei számára. A mostani megállapodással a két fél a Revolut globális üzleti terjeszkedését kívánja elősegíteni.
A Visa márkanevét, széleskörű jelenlétét és globális elfogadási hálózatát kiaknázva a Revolut mostantól öt újabb régióban, 24 új piacot elérve jelenhet meg termékkínálatával, összesen 56 piacon - olvasható a cég közleményében.
A megállapodás értelmében a Revolut globális terjeszkedése során elsődlegesen Visa márkájú kártyákat fog kibocsátani.A Visát több mint 200 országban csaknem 54 millió kereskedőnél elfogadják, így rendelkezésünkre áll az a széleskörű jelenlét, tapasztalat és szakértelem, amely segít a fintech cégek, mint például a Revolut globális terjeszkedésének előmozdításában.”
A Visa és Revolut szoros partneri kapcsolatot épített ki az elmúlt négy évben, azóta pedig sikeresen használta ki a Visa globális hálózatát és lehetőségeit gyors globális terjeszkedésében.