1p

Az illúziók vége – a racionalitás kezdete –
úgy tűnik el az ESG, hogy velünk marad?

Klasszis Fenntarthatóság 2025 konferencia

2025. november 4., Budapest

Jelentkezzen most!

Inkább a közösségi médiából tájékozódunk közéleti és politikai kérdésekben, és kevésbé a hagyományos médiából.

Ez derül ki a csütörtökön megjelent Eurobarometer adataiból, amelyeket a Telex foglalt össze. Az Európai Parlament (EP) megbízásából készült uniós közvélemény-kutatás szerint Magyarországon válaszolták a harmadik legkevesebben (55 százalék), hogy naponta legalább egyszer a hagyományos médiából szereznek közéleti és politikai információkat.

A közösségi médiánál ugyanerre a kérdésre viszont már magasan az uniós átlag felett áll a magyar eredmény (66 százalék). Magyarország a 27-ből az öt tagállam egyike, ahol többen szereznek információkat a közösségi médiából, mint a tévéből, bár csak kis különbséggel (55-53 százalék).

Mizújs? Politika?
Mizújs? Politika?
Fotó: Depositphotos

A közösségi médiás közéleti információforrásoknál Magyarországon tarolt a Facebook 80 százalékkal. Ez a harmadik legmagasabb arány a tagállamok között, messze az 58 százalékkal második helyen álló YouTube, valamint a 34 százalékkal harmadik TikTok előtt. A magyar válaszadók az uniós átlag alatt keresnek tudatosan közéleti információkat, és átlag felett csak szembe jön velük.

 

LEGYEN ÖN IS ELŐFIZETŐNK!

Előfizetőink máshol nem olvasott, higgadt hangvételű, tárgyilagos és
magas szakmai színvonalú tartalomhoz jutnak hozzá havonta már 1490 forintért.
Korlátlan hozzáférést adunk az Mfor.hu és a Privátbankár.hu tartalmaihoz is, a Klub csomag pedig a hirdetés nélküli olvasási lehetőséget is tartalmazza.
Mi nap mint nap bizonyítani fogunk! Legyen Ön is előfizetőnk!