A 10. hét nézettségi adataiban a hétköznapokon nem történt változás. A TV2-nek nincsen oka a panaszra, ugyanis a régiségkeresős Kincsvadászok hetek óta töretlenül nyeri a saját idősávját – ezúttal átlagosan 800 ezren nézték az epizódokat a teljes lakosság körében. A műsor a 18-59 évesek, a kiemelt kereskedelmi korcsoport tekintetében is jól megy, átlagosan 24,4 százalékos közönségarányt hozva.
Az RTL párhuzamosan futó teleregénye, a Pokoli rokonok ezzel szemben némileg szerényebb számokat tudott felmutatni, ugyanis 502 ezren nézték átlagosan részenként. A kiemelt kereskedelmi korcsoportban is hasonlóan alakult mindez, itt az átlagos közönségarány 16 százalék volt.
Bemutatkozott az, amire sokan vártak
Érdekesen alakult a „magyar Trónok harcaként” is emlegetett Hunyadi történelmi sorozat előélete, elég csak arra gondolni, hogy nagyjából 16 milliárd forintos állami támogatást osztottak ki rá – ahogy arról ebben a cikkünkben is írtunk.
A napokban megejtett díszbemutatón az egyik forgatókönyvíró pedig büszkén viselte a ’FUCK NER’-feliratú pólóját a kormányközeli elit előtt, többek közt Csák János, Hankó Balázs, Schmidt Mária, Semjén Zsolt, Ókovács Szilveszter, Szentkirályi Alexandra és Szalay-Bobrovniczky Kristóf is tiszteletét tette, de Sulyok Tamás és Kövér László is ott volt.
Mindezek fényében kezdte meg a pályafutását szombat este egy duplaepizóddal a Hunyadi a TV2-n, ez pedig nagyon be is jött a nézőknek: a teljes lakosság körében 938 ezren követték a kalandokat, míg a 18-59 évesek korcsoportjában 420 ezres közönséget vonzott a sorozat, 29,3 százalékos közönségarány mellett. Ezzel a Hunyadi bemutatkozása toronymagasan a hét legnézettebb műsora lett mindkét kategóriában, örülhetett tehát a TV2.
Az RTL szombaton egyébként az A mi kis falunk aktuális adását küldte csatába, ez 524 ezer nézővel maradt alul a történelmi sorozattal szemben.
Nem volt kérdés a végeredmény
A Kincsvadászok hetek óta magabiztosan szállítja a nézettséget a TV2-nek a hétköznapokon, míg hétvégén a Hunyadi robbantott nagyot – a csatornának ezúttal nem okozott gondot a heti győzelem megszerzése.
A 18-59 évesek körében, a kereskedelmi szempontból legfontosabb korcsoportban, a heti átlagos közönségarányok harcában a TV2 kerekedett felül, és 18,5 százalékával megelőzte az RTL 15,9 százalékát.