2p

Tudni szeretné, mi vár Önre 2025-ben?
Mit okoz, hogy ingatlancélra is elkölthetőek a nyugdíjmegtakarítások?
Hogyan érinti ez a piacokat, merre mennek az ingatlanárak és az épitőipari árak?
Pogátsa Zoltán, Farkas András, Nagygyörgy Tibor
és sok más kíváló szakértő ezúttal élőben osztja meg nézeteit!

Találkozzunk személyesen!

2024. november 21. 16:00 Budapest

Részletek és jelentkezés itt

Továbbra is Vidus Gabriella, az RTL vezetője a legbefolyásosab médiavezető Magyarországon. 

Megőrizte első helyét a legbefolyásosabb médiavezetők 2024-es toplistáján Vidus Gabriella RTL-vezér – derül ki a Marketing&Média kommunikációs szaklap által összeállított rangsorból. Az idén 17. alkalommal elkészült lista második helyezettje Vaszily Miklós, a TV2 igazgatóságának elnöke, a dobogó harmadik fokára pedig Guttengéber Csabát, az Atmedia ügyvezetőjét választotta a 27 tagú zsűri.

Maradt az élne az RTL első embere
Maradt az élne az RTL első embere
Fotó: RTL Klub - Brandmánia

A lista negyedik helyére Pavel Stanchevet, a TV2 Csoport vezérigazgatóját választotta a zsűri. A tavalyi hetedik helyről ugrott előre, amelynek oka többek között, hogy irányítása alatt vált piacvezető társasággá a TV2 Csoport. Évek óta bérelt helye van a legbefolyásosabb 10 között Gulyás Jánosnak, a Wavemaker Hungary ügyvezetőjének. Szintén állandó szereplője az élbolynak Varga Zoltán, a Central Médiacsoport tulajdonos-vezérigazgatója. Médiavállalatának egyszerre vannak erős pozíciói a hazai digitális és nyomtatott piacon, és újabban sokat lehet hallani külföldi befektetéseiről is. A korábbi évhez hasonlóan az első tízben szerepel Rékasi Tibor, a Magyar Telekom első embere, illetve visszatért a top 10-be Bíró Pál, a Google magyarországi vezetője. Fischer Gábor, a TV2 Csoport programigazgatója tavaly és idén is a lista kilencedik helyét foglalja el és évek óta láthatjuk már a lista élbolyában Somlói Zsoltot, a Mindshare médiaügynökség ügyvezetőjét is.

A szaklap a rangsor publikálása mellett közölte, hogy miközben a média- és a kommunikációs torta reálértéken csökkent 2023-ban, ráadásul a médiaköltésekben folyamatosan növekszik a nemzetközi szereplők aránya, a hazai befolyásos médiaszereplők listáján idén csak kisebb változások láthatóak. Simon Krisztián, a Marketing&Média főszerkesztője elmondta, hogy a legbefolyásosabb médiavezetők toplistáján nagy mozgások voltak az elmúlt évtizedben, azonban a lista élén szereplők viszonylag stabilan őrzik pozíciójukat.

LEGYEN ÖN IS ELŐFIZETŐNK!

Előfizetőink máshol nem olvasott, higgadt hangvételű, tárgyilagos és
magas szakmai színvonalú tartalomhoz jutnak hozzá havonta már 1490 forintért.
Korlátlan hozzáférést adunk az Mfor.hu és a Privátbankár.hu tartalmaihoz is, a Klub csomag pedig a hirdetés nélküli olvasási lehetőséget is tartalmazza.
Mi nap mint nap bizonyítani fogunk! Legyen Ön is előfizetőnk!