4p

Tudni szeretné, mi vár Önre 2025-ben?
Mit okoz, hogy ingatlancélra is elkölthetőek a nyugdíjmegtakarítások?
Hogyan érinti ez a piacokat, merre mennek az ingatlanárak és az épitőipari árak?
Pogátsa Zoltán, Farkas András, Nagygyörgy Tibor
és sok más kíváló szakértő ezúttal élőben osztja meg nézeteit!

Találkozzunk személyesen!

2024. november 21. 16:00 Budapest

Részletek és jelentkezés itt

A 18. hét televíziós nézettségi adataiban akadtak meglepetések.

Az RTL esti programjának első felét kapó ’Az álommeló’ a héten finálézott, ám pályafutását erősen fejezte be: adásonként 459 ezer nézőt vonzott a képernyők elé, ez jelentős javulást jelentett a korábbi teljesítményhez képest. Hasonló tendenciát tapasztaltunk a kereskedelmi szempontból kiemelten fontos, 18-49 évesek korcsoportjában is, itt átlagosan 140 ezren nézték az epizódokat, 15,4 százalékos közönségarány mellett. Sőt, ’Az álommeló’ olyannyira magára talált, hogy még egy győzelmet is behúzott, a kiemelt kereskedelmi korcsoportban

a hétfői adás 175 ezres nézettségével és 18,2 százalékos közönségarányával tudott nyerni.

A hirtelen erősödés oka egyáltalán nem titok, azzal, hogy egy héttel korábban véget ért az elképesztően népszerű TV2-s rivális, a ’Házasság első látásra’, megnyílt a terep ’Az álommeló’ előtt. A TV2 a keletkezett lyukat a Zsákbamacska új évadjával töltötte fel, ez azonban egyelőre nem alkotott kiemelkedőt, csak 440 ezer nézőig jutott. A kiemelt kereskedelmi korcsoportban sem kerekedett igazán szép eredmény, a 110 ezres nézőszám mellett elért 12,6 százalékos közönségarány felejthető.

A műsorsávok második felében jelenleg mindkét kereskedelmi csatorna ismétléseket futtat, ezek néhány százezres nézettséget értek el a teljes lakosság körében.

Mi volt a tévézők kedvence?
Mi volt a tévézők kedvence?
Fotó: Depositphotos

A hírekről szól minden

A heti legnézettebb műsorok toplistája igencsak furcsán alakult a teljes lakosság körében, ugyanis úgy tűnik, a 18. héten a hírek érdekelték igazán a magyarokat, hiszen a tíz legjobb számokat hozó adás listáján kizárólag a TV2 Tények és az RTL Híradó adásai szerepeltek. Az abszolút győztes a Tények péntek esti adása lett, 621 801 fős közönségével előzte meg a riválisokat.

A TV2 Play-en elérhető tematika szerint ebben egyebek mellett egy rabszolgakörülmények közé kényszerített és meggyilkolt nőről, a letartóztatott soroksári kamionos gyilkosról, valamint egy érdi gyermekbántalmazásról volt szó. Az ilyen témák egyáltalán nem újdonságok a Tények adásaiban, a nézettség pontos receptjéről korábbi cikkünkben írtunk:

Sportesemények

Nem volt hiány sporteseményekből. A Forma-1 berkeiben a Miami Nagydíjat rendezték meg, a futam Lando Norris győzelmével zárult a McLaren színeiben – mindezt 294 ezren követték élőben. Focimeccseket is rendeztek, köztük két nemzetközi érdekeltségűt is:

  • a Bayern München és a Real Madrid az UEFA Bajnokok Ligája elődöntőjében találkozott, itt 2-2-s végeredmény született, amit 397 ezren néztek a készülékeke előtt,
  • míg az Európa Liga berkeiben az AS Roma és a Bayer Leverkusen csapott össze, itt a német csapat aratott 2-0-s győzelmet.

Végül a Ferencváros és a Debrecen találkozott a magyar bajnoki keretében, a félidőnél még 0-0-ra álló mérkőzés végül 5-1-es Fradi győzelemmel zárult. Az igen fordulatos találkozót 199 ezren követték.

Így alakult a hétvége

Hétvégén ezúttal az RTL-nek állt a zászló, hiszen szombaton nem akadt igazi kihívója a csatorna focis sorozatának, a Gólkirályság 375 ezres nézettségével verte meg a párhuzamosan futtatott filmet. Vasárnap kicsit szorosabb volt a mezőny, azonban így is az RTL örülhetett: az ismét harapó cápák nyertek, és a ’Cápák között’ 486 ezres nézettséget ért el. Közepes eredménnyel zárt a TV2 modell-tehetségkutatója, a ’Next Top Model Hungary’ 340 ezer fős közönségig jutott.

Ha nincs csodaműsor, nincs óriási győzelem

A 18. hetet a visszafogottság jellemezte, igazán erős számok nem születtek a héten. Beigazolódott ugyanakkor, amit sejteni lehetett: egy olyan kiugró sikerműsor hiányában, mint amilyen a ’Házasság első látásra’ volt a TV2-n, a csatorna nem tud nyerni a kiemelt kereskedelmi korcsoportban. A 18-49 évesek körében az átlagos napi közönségarányok harcában a két csatorna közül az RTL kerekedett felül, és 13,8 százalékával lenyomta az RTL 10,7 százalékát.

LEGYEN ÖN IS ELŐFIZETŐNK!

Előfizetőink máshol nem olvasott, higgadt hangvételű, tárgyilagos és
magas szakmai színvonalú tartalomhoz jutnak hozzá havonta már 1490 forintért.
Korlátlan hozzáférést adunk az Mfor.hu és a Privátbankár.hu tartalmaihoz is, a Klub csomag pedig a hirdetés nélküli olvasási lehetőséget is tartalmazza.
Mi nap mint nap bizonyítani fogunk! Legyen Ön is előfizetőnk!