2p

Egyszerűsödik a helyzet, de vajon az ügyfelek is érezni fognak ebből valamit?

Egyszerűbb és egyértelműbb lett a taxikkal kapcsolatos ügyintézés, miután a teendők január 1-jétől egyetlen társaságnál, a Budapesti Közlekedési Központnál (BKK) összpontosulnak - írta a BKK az MTI-hez pénteken eljuttatott közleményében.

Emlékeztettek, a Fővárosi Közgyűlés tavaly ősszel döntött arról, hogy január 1-jétől a közlekedési társaság látja el a taxitársaságokkal és taxikkal kapcsolatos valamennyi önkormányzati feladatot.

Egy helyre kerül az ügyintézés. Fotó: Depositphotos
Egy helyre kerül az ügyintézés. Fotó: Depositphotos

Ez azt jelenti, hogy egy helyre kerültek a hozzájárulásokkal és az előzetes igazolásokkal kapcsolatos, valamint a taxiállomás-létesítést és -üzemeltetést érintő feladatok, emellett egyértelműbbé vált a szabályozás és egyszerűbbé az ügyintézés - írták.

Az ismertetés szerint a taxiszolgáltatással kapcsolatos tennivalók korábban két fővárosi cég, a BKK és a Budapest Közút között oszlottak meg, január 1-jétől már a BKK részeként működik tovább az Asztalos Sándor úti ügyfélszolgálati iroda és gépjárművizsgáló állomás.

Közölték azt is, hogy a Budapesten szolgáltatást nyújtó taxikat, illetve az engedéllyel vagy engedély nélkül személyszállítási feladatokat végző személygépkocsikat a BKK - önállóan és a hatóságokkal közösen - ezután is folyamatosan ellenőrzi.

A Budapesti Rendőr-főkapitánysággal közös akciók keretében tavaly 25 alkalommal szerveztek taxiszolgáltatás-ellenőrzést, ezalatt pedig csaknem 2500 járművet, illetve 2600 taxist ellenőriztek - áll a BKK közleményében.

(MTI)

LEGYEN ÖN IS ELŐFIZETŐNK!

Előfizetőink máshol nem olvasott, higgadt hangvételű, tárgyilagos és
magas szakmai színvonalú tartalomhoz jutnak hozzá havonta már 1490 forintért.
Korlátlan hozzáférést adunk az Mfor.hu és a Privátbankár.hu tartalmaihoz is, a Klub csomag pedig a hirdetés nélküli olvasási lehetőséget is tartalmazza.
Mi nap mint nap bizonyítani fogunk! Legyen Ön is előfizetőnk!