1p

„E” mint energia konferencia - fókuszban a megújulóenergia-politika érvényesülése, az energia tárolási lehetőségei, a gáz- és árampiac helyzete, a zöld átmenet finanszírozása, az elektromobilitás jövőképe.

Bankvezérek, neves energiapiaci szakértők, egyetemi tanárok és kutatók a jelen kihívásairól: hallgassa meg Ön is élőben!

2024. május 16. Budapest

Részletek és jelentkezés

Útjavítás helyett sok helyen inkább táblával jelzik a kátyúkat. 

A közutak felét fel kellene újítani itthon. Van, ahol már teljesen kikopott az aszfalt, máshol 15 centis gyűrődésekre figyelmeztetnek a táblák. Az autószerelők szerint: a rossz utak miatt gyorsan kopnak a futómű alkatrészei - derül ki az ATV riportjából, amely Baranya és Zala vármegyei példákkal mutatja be a helyzetet. 

Rengeteg útszakaszt kellene felújítani. Fotó: Pixabay
Rengeteg útszakaszt kellene felújítani. Fotó: Pixabay

 

Nagy László közlekedési szakember szerint amennyiben az autós balesetet szenved egy ilyen felgyűrődés vagy mély kátyú miatt, abban az esetben nem az út kezelője hanem sajnos a sofőr lesz a hibás.  

"Egyszerű kirakni egy sebességkorlátozó táblát és nyilván olcsóbb is, mint az utat javítani. Ugyanakkor sajnos egy baleset megítélésénél nagyon könnyen ráhúzzák, hogy nem az útviszonyoknak megfelelően vezetett a balesetet szenvedett vagy okozott gépkocsi vezetője" - tette hozzá.

 

 

LEGYEN ÖN IS ELŐFIZETŐNK!

Szerkesztőségünkben mindig azon dolgozunk, hogy higgadt hangvételű, tárgyilagos és magas szakmai színvonalú írásokat nyújtsunk Olvasóink számára.
Előfizetőink máshol nem olvasott, minőségi tartalomhoz jutnak hozzá havonta már 1490 forintért.
Előfizetésünk egyszerre nyújt korlátlan hozzáférést az Mfor.hu és a Privátbankár.hu tartalmaihoz, a Klub csomag pedig egyebek között a Piac és Profit magazin teljes tartalmához hozzáférést és hirdetés nélküli olvasási lehetőséget is tartalmaz.


Mi nap mint nap bizonyítani fogunk! Legyen Ön is előfizetőnk!