A MÁV applikációban átmetileg nem lehet jegyet váltani - közölte a Mávinform szerda délelőtt a Facebook-oldalán.
Azt írták, a vasúti menetjegyeket a pénztárakban, a vonatok fedélzetén, a jegykiadó automatáknál, valamint az Elvirán vásárolhatják meg az utazók.
Az alkalmazás hibának kijavításán már dolgoznak.
A szokottnál tovább, akár 20-30 percig is eltarthat, amíg a jegy megérkezik a vásárlóhoz. Mivel utazás csak érvényes jegy birtokában lehetséges, a Máv azt kéri, utazás előtt mindenki ellenőrizze az új Elvirában vagy az applikációban, hogy jegyét megkapta-e. A nem regisztrált felhasználóként vásárlóktól a bejövő leveleket, beleértve a levélszemét mappát kérik ellenőrizni.
Ha a fizetési folyamat félbeszakad, a levont összeget 24 óra elteltével visszatérítik a fizetéshez használt bankszámlára. Ezzel kapcsolatos problémát az [email protected] címen lehet jelezni.
Egész nap késésekre is lehet számítani
Korábban arról adott hírt a Mávinform, hogy elsővezeték-szakadás miatt késések várhatók a Déli pályaudvarról induló és oda érkező vonatoknál.
Azt írták, a Déli pályaudvar és Kelenföld között felsővezeték-szakadás miatt egy vágányon szünetel a vonatforgalom. Emiatt a Budapest-Győr-Hegyeshalom, a Budapest-Székesfehérvár-Nagykanizsa és a Budapest-Pusztaszabolcs-Pécs vonalakon 15-30, esetenként 30-60 perccel nőhet a menetidő.
Későbbi frissítésükben azt írték, hogy kora délutánra várható a vezeték helyreállítása, addig egyes irányokban 20-40, más irányokban akár 40-80 perccel is nőhet a menetidő.
(via MTI)