1p

A Continental veszteséggel zárta az idei harmadik negyedévet a nyersgumi árának az emelkedésére. Ennek a kedvezőtlen hatását az sem ellensúlyozta, hogy a vállalat jelentősen növelte eladásait.

A Continental, amely a legnagyobb gumiabroncsgyártó az Egyesült Államokban, és a harmadik legnagyobb a világon, 20 millió dollár, részvényenként 8 cent veszteséggel zárta a negyedévet az egy évvel korábbi 72 millió dollár, részvényenként 30 cent profit után.

Az egyszeri tételek nélküli részvényarányos eredmény 13 cent volt, meghaladva a szakértők 10 cent várakozását.

A Goodyear bevétele 13 százalékkal 5 milliárd dollárra bővült, két év óta a legmagasabb szintre emelkedett a szeptemberrel zárult három hónapban, amikor 6 százalékkal nőtt az eladott kerékabroncsok száma az egy évvel korábbihoz képest.

MTI

LEGYEN ÖN IS ELŐFIZETŐNK!

Előfizetőink máshol nem olvasott, higgadt hangvételű, tárgyilagos és
magas szakmai színvonalú tartalomhoz jutnak hozzá havonta már 1490 forintért.
Korlátlan hozzáférést adunk az Mfor.hu és a Privátbankár.hu tartalmaihoz is, a Klub csomag pedig a hirdetés nélküli olvasási lehetőséget is tartalmazza.
Mi nap mint nap bizonyítani fogunk! Legyen Ön is előfizetőnk!