1p

A vártnál erőteljesebben fejlődik az Axel Springer online üzletága, ezért a csoport hamarabb eléri azt a célját, hogy a bevételek fele a digitális tartalomszolgáltatásból származzon - fejtette ki a Magyarországon is jelen lévő társaság vezérigazgatója a Handelsblatt hétfői számában.

Mathias Döpfner elmondta: eredetileg azt tervezték, hogy az internetes forgalom legkorábban 2017-ben éri el a csoport bevételeinek a felét a 2009. évi 21 százalékot követően, de "jelenleg minden olyan dinamikusan fejlődik, hogy ezt a célt gyorsabban el tudjuk érni".

A kiadó már néhány éve az internetes szolgáltatás bővítésére koncentrál, mert itt lát jó növekedési lehetőségeket, miután az olvasók és a hirdetők is egyre inkább hátat fordítanak a nyomtatott sajtónak.

MTI

LEGYEN ÖN IS ELŐFIZETŐNK!

Előfizetőink máshol nem olvasott, higgadt hangvételű, tárgyilagos és
magas szakmai színvonalú tartalomhoz jutnak hozzá havonta már 1490 forintért.
Korlátlan hozzáférést adunk az Mfor.hu és a Privátbankár.hu tartalmaihoz is, a Klub csomag pedig a hirdetés nélküli olvasási lehetőséget is tartalmazza.
Mi nap mint nap bizonyítani fogunk! Legyen Ön is előfizetőnk!