2p

Magyar Péter lenne jobb a gödörben lévő magyar gazdaságnak vagy Orbán Viktor?
Nem lesz baj abból, hogy a nyugdíjmegtakarításokat ingatlancélra is el lehet költeni?
Online Klasszis Klub élőben Felcsuti Péterrel!

Vegyen részt és kérdezzen Ön is!

2024. november 28. 15:30

A részvétel ingyenes, regisztráljon itt!

Az összeg 2022-ig áll a rendelkezésünkre.

Mintegy ezermilliárd forint uniós forrás áll rendelkezésre a kötött pályás közlekedésre 2022-ig, mondta Homolya Róbert, a Nemzeti Fejlesztési Minisztérium (NFM) közlekedéspolitikáért felelős államtitkára szerdán a vasúti szakmai szervezet, a Hungrail Vasútakadémia rendezvényén, Budapesten. Hogy biztosan lehívhassunk minden forrást, a magyar kormány ezen a területen is túlvállalja majd magát.

Homolya kiemelte: vasútfejlesztésben prioritást kap a transzeurópai törzshálózati (TEN-T) beruházások megvalósítása.

Az államtitkár felidézte, hogy a biztosító berendezés, a biztonságos közlekedést segítő vonatbefolyásoló rendszer, a GSM-rendszer, a forgalombiztonság, az internetes jegyértékesítés 19 projektjére mintegy 155 milliárd forintot, az állomási és vasúti 16 projektre 240 milliárd forintot, a TEN-T vasúti törzshálózat 7 projektjére 490 milliárd forintot, a TEN-T hálózat átfogó hálózati és elővárosi 10 projektre 228 milliárd forintot, egyéb vasúti és elővárosi 5 projektre 78,3 milliárd forintot, az intermodális csomópontok és városi közösségi közlekedés 9 projektjére 73,45 milliárd forintot, az egyéb városi jármű beszerzés 3 projektre 11,7 milliárd forintot, a vasúti fejlesztések előkészítését végző 7 projektre 9,23 milliárd forintot szánnak.

MTI

LEGYEN ÖN IS ELŐFIZETŐNK!

Előfizetőink máshol nem olvasott, higgadt hangvételű, tárgyilagos és
magas szakmai színvonalú tartalomhoz jutnak hozzá havonta már 1490 forintért.
Korlátlan hozzáférést adunk az Mfor.hu és a Privátbankár.hu tartalmaihoz is, a Klub csomag pedig a hirdetés nélküli olvasási lehetőséget is tartalmazza.
Mi nap mint nap bizonyítani fogunk! Legyen Ön is előfizetőnk!