2p

Tudni szeretné, mi vár Önre 2025-ben?
Mit okoz, hogy ingatlancélra is elkölthetőek a nyugdíjmegtakarítások?
Hogyan érinti ez a piacokat, merre mennek az ingatlanárak és az épitőipari árak?
Pogátsa Zoltán, Farkas András, Nagygyörgy Tibor
és sok más kíváló szakértő ezúttal élőben osztja meg nézeteit!

Találkozzunk személyesen!

2024. november 21. 16:00 Budapest

Részletek és jelentkezés itt

Spanyol és cseh helyszinekkel versenyzik Magyarország.

Szeptember 30-ig dönti el a világ egyik legnagyobb e-autó-gyártó- és -értékesítő vállalata, a kínai SAIC, hogy hol építi fel első európai üzemét. Kínai sajtóhírek szerint, bár Spanyolország a legesélyesebb, hogy végül ott valósuljon meg a beruházás, de Csehország és Magyarország is az esélyesek között szerepel - írta a vg.hu. Korábban a Great Wall Motors igyekezett nálunk tájékozódni, a BYD pedig már elkezdte a szegedi üzem előkészítését.

A lap szerint az új gyár lehet az első elektromosjármű-gyára a SAIC-nak Európában, az első autót pedig 2027 negyedik negyedévében tervezi legyártani. Sajtóinformációk szerint a legesélyesebb a beruházás elnyerésére Spanyolország, egy bennfentes megerősítette, hogy jelenleg is tárgyal a kínai cég a spanyol ipari minisztériummal.

A magyar és a cseh helyszin a spanyolokhoz képest alacsonyabb munkaerőköltségek miatt lehet reális. Spanyolország egyik előnye, hogy közelebb van az Egyesült Királysághoz, és kényelmesebb szállítási kapcsolatokkal rendelkezik. Az Egyesült Királyság a SAIC legfontosabb tengerentúli piaca, miközben Spanyolország is a SAIC egyik kulcsfontosságú piaca Európában - toldotta meg a portál.

 

LEGYEN ÖN IS ELŐFIZETŐNK!

Előfizetőink máshol nem olvasott, higgadt hangvételű, tárgyilagos és
magas szakmai színvonalú tartalomhoz jutnak hozzá havonta már 1490 forintért.
Korlátlan hozzáférést adunk az Mfor.hu és a Privátbankár.hu tartalmaihoz is, a Klub csomag pedig a hirdetés nélküli olvasási lehetőséget is tartalmazza.
Mi nap mint nap bizonyítani fogunk! Legyen Ön is előfizetőnk!