1p

Az Atka szerint a nagy utasforgalommal rendelkező légitársaságok nyissanak ügyfélszolgálatot.

Az eddig ismeretlen, Gáncsapátiban alapított Atka Fogyasztóvédelmi Egyesület pert indított a repülőtársaság ellen azért, hogy nyisson személyes ügyfélszolgálati irodát Magyarországon, adta hírül az MTI. Az egyesület szerint a per nem része a minisztérium által elrendelt országos témavizsgálatnak és a fogyasztóvédelmi hatóság vizsgálatainak, de azt javasolja, hogy az ügyfelek részére nyita tartó ügyfélszolgálati helyiség legyen törvényi előírás.

Ahogy arra a hvg.hu is felhívta a figyelmet, nemrég egy másik, eddig ismeretlen fogyasztóvédelmi szervezet, a Védett Társadalom Alapítvány (VDTA) Budapest Bizottsága is fellépett a Ryanairrel szemben Nagy Márton oldalán. A VDTA úgy véli, a Ryanair megtévesztő üzeneteket jelenít meg a magyarországi fogyasztók számára saját díjemelését illetően, ezért feljelentették a légitársaságot.

A harc még tart. Fotó: Depositphotos
A harc még tart. Fotó: Depositphotos

A konfliktus eredetileg Nagy Márton gazdaságfejlesztési miniszter és Michael O’Leary között alakult ki, miután a légitársaság vezérigazgatója többször „idiótá”-nak nevezte a minisztert az extraprofitadó bevezetése miatt.

LEGYEN ÖN IS ELŐFIZETŐNK!

Előfizetőink máshol nem olvasott, higgadt hangvételű, tárgyilagos és
magas szakmai színvonalú tartalomhoz jutnak hozzá havonta már 1490 forintért.
Korlátlan hozzáférést adunk az Mfor.hu és a Privátbankár.hu tartalmaihoz is, a Klub csomag pedig a hirdetés nélküli olvasási lehetőséget is tartalmazza.
Mi nap mint nap bizonyítani fogunk! Legyen Ön is előfizetőnk!