1p

Tudni szeretné, mi vár Önre 2025-ben?
Mit okoz, hogy ingatlancélra is elkölthetőek a nyugdíjmegtakarítások?
Hogyan érinti ez a piacokat, merre mennek az ingatlanárak és az épitőipari árak?
Pogátsa Zoltán, Farkas András, Nagygyörgy Tibor
és sok más kíváló szakértő ezúttal élőben osztja meg nézeteit!

Találkozzunk személyesen!

2024. november 21. 16:00 Budapest

Részletek és jelentkezés itt

Érdekes válaszok.

A jobbikos Balassa Péter a MÁV körült kialakult problémákról kérdezte az Építési és Közlekedési Minisztériumot, egyebek mellett a vágányzár miatti késésekről, az esetleges létszámhiányról - vette észre a 444.

Ágh Péter államtitkár a válaszában azt írta, hogy

a MÁV-Volán csoportnál a betöltendő pozíciók aránya mindössze 3,26 százalék volt augusztus 31-én, ami 1828 álláshelyet jelent.

Ezek alapján visszautasítja a képviselő úr vádjait, hiszen nincs a MÁV-Volán Csoportnál általános létszámhiány szerinte. Hozzátette, hogy a MÁV hálózatán közlekedő személyszállító vonatok fajlagos, azaz egy vonatra eső késése 2023 első felében 6,1 perc volt.

Ágh Péter azt is közölte, hogy a vonatkésés- és kimaradás miatti visszatérítésekre 2023 első felében 4 710 545 forintot fordítottak, belföldi átalány-kártérítés miatt pedig 3 005 751 forintot. Arra a kérdésre, hogy mennyibe került a MÁV-nak a pótlóbuszok megrendelése 2023 év első felében a járatkimaradások miatt, Ágh Péter azt írta, hogy 168 115 633 forintot fizettek ki.

LEGYEN ÖN IS ELŐFIZETŐNK!

Előfizetőink máshol nem olvasott, higgadt hangvételű, tárgyilagos és
magas szakmai színvonalú tartalomhoz jutnak hozzá havonta már 1490 forintért.
Korlátlan hozzáférést adunk az Mfor.hu és a Privátbankár.hu tartalmaihoz is, a Klub csomag pedig a hirdetés nélküli olvasási lehetőséget is tartalmazza.
Mi nap mint nap bizonyítani fogunk! Legyen Ön is előfizetőnk!