3p

Összeomlik a magyar egészségügy?
Mennyi pénz hiányzik a rendszerből?
Mitől lesznek rövidebb várólisták?
Csak a magánegészségügyre számíthatunk?
Online Klasszis Klub élőben Rékassy Balázzsal

Vegyen részt és kérdezzen Ön is a szakértőtől!

2024. szeptember 18. 15:30

A részvétel ingyenes, regisztráljon itt!

Nyártól Dobos Krisztián tölti be az IndependAds Head of Programmatic & Data pozícióját, tovább erősítve az ügynökség szakértői bázisát. 

Több mint tízéves tapasztalatával a programmatic kampányok menedzselésében Krisztián kulcsszerepet játszott számos világmárka sikeres kampányainak lebonyolításában. A szakember érkezése új szintre emeli az ügynökség programmatic szolgáltatásait, még precízebb és hatékonyabb kampányok megvalósítását lehetővé téve.

Dobos Krisztián kerek egy évtizede foglalkozik programmatic kampányok menedzselésével. Pályáját a Gemius Hungary munkatársaként, programmatic kampányok kezelésével és webanalitikai tanácsadással kezdte. Később a Mito Performance Senior, majd Lead Programmatic Consultant pozíciójába került, ahol többek között a Nokia, a Decathlon, az OTP Fizz, a Share Now (majd Wigo), az Euronics, az AMC és a Tungsram projektjein dolgozott. Ez a tapasztalat teszi ideálissá a programmatic csapat vezetésére.

"Minden szakember tudja, hogy a programmatic nem csupán hirdetési felületek eladásáról szól. Az adatok elemzése, a fogyasztói magatartás megértése és a kampányok folyamatos optimalizálása kulcsfontosságú ahhoz, hogy valódi eredményeket érjünk el. Dobos Krisztián érkezésével az ügynökségünk tovább erősödik ezen a területen, hiszen Krisztián mély programmatic tapasztalata és a több száz kampány során szerzett elemzői tudása lehetővé teszi, hogy még hatékonyabb adatalapú stratégiákat alakítsunk ki. Így ügyfeleink nemcsak precíz célzást és optimalizált kampányokat kapnak, hanem hozzáférhetnek egy olyan szakértőhöz, aki képes a legösszetettebb adatelemzési és kampányoptimalizálási feladatok kezelésére is" – mondta Zsatkulák István, az IndependAds alapítója és vezetője.

Dobos Krisztián érkezésével az IndependAds szeretné növelni piaci jelenlétét a programmatic hirdetések területén. Az ügynökség tervei között szerepel a szolgáltatási portfólió kiterjesztése új iparágakra és technológiai fejlesztések alkalmazása, mint például a mesterséges intelligencia és gépi tanulás integrálása a kampánytervezésbe és optimalizálásba.

Az IndependAds egy fiatal, 2023-ban alapított programmatic hirdetési ügynökség, amely a digitális reklámozás egyik leghatékonyabb és legdinamikusabban fejlődő területére, a programmatic technológiákra specializálódott. Az ügynökség célja, hogy ügyfelei számára adatalapú, transzparens és hatékony hirdetési megoldásokat biztosítson. Elsősorban a banki, autóipari és életmód szektor szereplőinek kínál kampányokat, miközben portfóliójuk folyamatosan bővül. Az IndependAds elkötelezett amellett, hogy független szereplőként úttörő legyen a magyar piacon, magas minőségű szolgáltatásaival segítve ügyfelei konverziós céljainak elérését.

LEGYEN ÖN IS ELŐFIZETŐNK!

Szerkesztőségünkben mindig azon dolgozunk, hogy higgadt hangvételű, tárgyilagos és magas szakmai színvonalú írásokat nyújtsunk Olvasóink számára.
Előfizetőink máshol nem olvasott, minőségi tartalomhoz jutnak hozzá havonta már 1490 forintért.
Előfizetésünk egyszerre nyújt korlátlan hozzáférést az Mfor.hu és a Privátbankár.hu tartalmaihoz, a Klub csomag pedig egyebek között a Piac és Profit magazin teljes tartalmához hozzáférést és hirdetés nélküli olvasási lehetőséget is tartalmaz.


Mi nap mint nap bizonyítani fogunk! Legyen Ön is előfizetőnk!