2p

A Budapest Winter Invasion (BWI) keretében az együttműködő partnerek idén is egyesítik erejüket, pénzügyi forrásaikat és ismét meghirdetik a kampányt, amelynek célja továbbra is Budapest, a budapesti szállodák, a Budapest Airport és a többi szolgáltató elő- és utószezoni forgalmának növelése. A BWI szervezőbizottsága a megújuló kampány eredményeként 60 ezer vendégéjszakát kíván elérni.

A 2008/2009-es kampányban a megszokott BWI rövidítés ezentúl a Budapest Winter Invitation elnevezést takarja. A BWI akció azonosíthatósága érdekében elnevezésének rövidítése nem, teljes neve viszont megváltozott annak köszönhetően, hogy a kampány főüzenete és így szlogenje is megújult, áll a társaság közleményében.

Az új Budapest Winter Invitation kampányhoz a „Take your time: we give you an extra day! (Ráérsz: adunk még egy napot!)” szlogen társul. Az akció központi üzenete tehát a korábban alkalmazott, Budapest „megszállására” bíztató, történelmi humort használó szlogen helyett, a nyugodt élményszerzés érzését közvetíti.

Az új név és szlogen mellett új tartalommal is kiegészül az egy hónappal meghosszabbított akció. A 2008/2009-es kampány 2008. november 1-től 2009. március 31-ig fog tartani. A korábbi BWI akciók központi eleme az volt, hogy a vendégek 3 éjszaka áráért 4 éjszakát tölthetnek el a résztvevő budapesti szállodákban.

Új tartalmi elemként a szolgáltatók a következő kampányidőszakban nemcsak az eddig megszokott 3=4 alapkedvezménnyel várhatják vendégeiket, hanem 2=3 éjszakás szálláskedvezményt is nyújthatnak. A kampány szintén új, és egyben sikerességének kulcseleme a honlapba integrált „real time” (valós idejű) foglalási rendszer, mely egyszerre növeli az akció hatékonyságát és mérhetőségét.

A marketingakció kiemelt együttműködő partnerei a budapesti három-, négy- és ötcsillagos szállodák, a Magyar Szállodaszövetség, a Magyar Turizmus Zrt., a Malév Zrt., a BTH Budapesti Turisztikai Szolgáltató Kht., a Budapest Airport Zrt., a Budapesti Fesztiválközpont Kht.  és egyéb turisztikai szolgáltatók.

A következő BWI kampány legfőbb célpiacai – a vendégforgalmi adatok és az előző kampányok eredményeire alapozva – Németország, Nagy-Britannia, Franciaország, Olaszország, Spanyolország, Oroszország, Skandináv országok, Írország, Izrael, Ausztria, Lengyelország, Románia, Szlovákia.

Menedzsment Fórum

LEGYEN ÖN IS ELŐFIZETŐNK!

Szerkesztőségünkben mindig azon dolgozunk, hogy higgadt hangvételű, tárgyilagos és magas szakmai színvonalú írásokat nyújtsunk Olvasóink számára.
Előfizetőink máshol nem olvasott, minőségi tartalomhoz jutnak hozzá havonta már 1490 forintért.
Előfizetésünk egyszerre nyújt korlátlan hozzáférést az Mfor.hu és a Privátbankár.hu tartalmaihoz, a Klub csomag pedig egyebek között a Piac és Profit magazin teljes tartalmához hozzáférést és hirdetés nélküli olvasási lehetőséget is tartalmaz.


Mi nap mint nap bizonyítani fogunk! Legyen Ön is előfizetőnk!