TÁMOGASSA A FÜGGETLEN, MINŐSÉGI ÚJSÁGÍRÁST, TÁMOGASSON MINKET!
Lapunk Minőségi Újságírás díjat kapott 2020. júliusában


		
	

A Budapest Winter Invasion (BWI) keretében az együttműködő partnerek idén is egyesítik erejüket, pénzügyi forrásaikat és ismét meghirdetik a kampányt, amelynek célja továbbra is Budapest, a budapesti szállodák, a Budapest Airport és a többi szolgáltató elő- és utószezoni forgalmának növelése. A BWI szervezőbizottsága a megújuló kampány eredményeként 60 ezer vendégéjszakát kíván elérni.

A 2008/2009-es kampányban a megszokott BWI rövidítés ezentúl a Budapest Winter Invitation elnevezést takarja. A BWI akció azonosíthatósága érdekében elnevezésének rövidítése nem, teljes neve viszont megváltozott annak köszönhetően, hogy a kampány főüzenete és így szlogenje is megújult, áll a társaság közleményében.

Az új Budapest Winter Invitation kampányhoz a „Take your time: we give you an extra day! (Ráérsz: adunk még egy napot!)” szlogen társul. Az akció központi üzenete tehát a korábban alkalmazott, Budapest „megszállására” bíztató, történelmi humort használó szlogen helyett, a nyugodt élményszerzés érzését közvetíti.

Az új név és szlogen mellett új tartalommal is kiegészül az egy hónappal meghosszabbított akció. A 2008/2009-es kampány 2008. november 1-től 2009. március 31-ig fog tartani. A korábbi BWI akciók központi eleme az volt, hogy a vendégek 3 éjszaka áráért 4 éjszakát tölthetnek el a résztvevő budapesti szállodákban.

Új tartalmi elemként a szolgáltatók a következő kampányidőszakban nemcsak az eddig megszokott 3=4 alapkedvezménnyel várhatják vendégeiket, hanem 2=3 éjszakás szálláskedvezményt is nyújthatnak. A kampány szintén új, és egyben sikerességének kulcseleme a honlapba integrált „real time” (valós idejű) foglalási rendszer, mely egyszerre növeli az akció hatékonyságát és mérhetőségét.

A marketingakció kiemelt együttműködő partnerei a budapesti három-, négy- és ötcsillagos szállodák, a Magyar Szállodaszövetség, a Magyar Turizmus Zrt., a Malév Zrt., a BTH Budapesti Turisztikai Szolgáltató Kht., a Budapest Airport Zrt., a Budapesti Fesztiválközpont Kht.  és egyéb turisztikai szolgáltatók.

A következő BWI kampány legfőbb célpiacai – a vendégforgalmi adatok és az előző kampányok eredményeire alapozva – Németország, Nagy-Britannia, Franciaország, Olaszország, Spanyolország, Oroszország, Skandináv országok, Írország, Izrael, Ausztria, Lengyelország, Románia, Szlovákia.

Menedzsment Fórum

Az Ön bizalma a mi tőkénk

Az mfor.hu hiteles, megbízható és egyedi információt kínál, most, a válság alatt, és békeidőben is. Tényszerű, politikai és gazdasági befolyástól mentes hírekkel es elemzésekkel segítjük a mindennapi tájékozódást, a gazdasági döntéseket. Ez rengeteg időt, utánajárást, ellenőrzést igényel, ami sok pénzbe is kerül - ezért kérjük az Ön segítségét. Kérjük, TÁMOGASSA a független, tényeken alapuló minőségi újságírást, a klasszikus független angolszász újságírói hagyomány folytatását, ahol a tények és a vélemények nem keverednek.

Lapunk Minőségi Újságírás díjat kapott 2020. júliusában


Jól jönne 1,5 millió forint?

A Bank360.hu és az Mfor kalkulátora alapján az alábbi induló törlesztőkre számíthatsz a THM-plafon végéig, ha 1,5 millió forintra van szükséged 60 hónapra: az Erste Bank személyi kölcsöne 32 418 forintos törlesztőrészlettel lehet a tiéd. A Cetelemnél 32 738 forint, a K&H-nál pedig 33 912 forint a törlesztőrészlet. Más kölcsönt keresel? Ezzel a kalkulátorral összehasonlíthatod a bankok ajánlatait.