2024. augusztus 13. 16:32
A hatóság túlnyomórészt a Szentkirályi Magyarország Kft.-nek egy 2019-es kommunikációs kampányában használt, fenntarthatósággal kapcsolatos állításait vizsgálja.
2024. június 3. 12:47
Mindkét platformon messze a legtöbbet költötte Európában a magyar kormány.
2024. május 2. 07:33
Egész Európa legdrágább politikai hirdetéseinek listáját letarolta a magyar kormánypárt és a hozzá köthető szervezetek.
2024. március 28. 11:13
Egy punkegyüttes képét használták fel a dollárbaloldalozó plakáthoz, Ön szerint fizettek érte?
2024. március 20. 12:36
Elkészültek a Magyar Reklámszövetség (MRSZ) 2023-as média- és kommunikációs piac költéseit felmérő számai. Kétszámjegyű a nominális növekedés, de reálértéken mégis csökkent a kommunikációs iparág forgalma.
2024. január 29. 14:17
Szép új világ: a Mészáros Lőrinc cége által kezelt autópályán közlekedők a felcsúti milliárdoshoz köthető magántőkealap óriásplakátjait nézhetik, és az útdíj utólagos befizetésében is segítenek.
2023. október 9. 09:31
Több tízmillió forintnyi hirdetést helyezett el az állami tulajdonú Magyar Villamos Művek alig látogatott kormánypárti portáloknál, míg nagy elérésű, de kormánykritikus oldalak kisetek a cég látóköréből.
2023. augusztus 29. 09:11
A Szerencsejáték Zrt. a NER-hez közeli vállalatokat választ marketingkampányai elvégzésére és más szolgáltatások nyújtására.
2023. június 11. 05:44
Mészáros Lőrinc plakátcégei ugyan uralják a piacot, de a francia hátterű JCDecaux nyeresége ezúttal nagyobb lett. A baloldalhoz kötött plakátcég a sor végén kullog.
2023. május 12. 13:35
Az idén is az infláció, a forintárfolyam és az energiaárak alakulása a legmeghatározóbb trend.
2023. február 28. 12:58
Csaknem 20 milliárd forint társadalmi célúnak nevezett kampánypénzből 16,6 milliárd a Fidesz-közeli médiában landolt.
2023. február 12. 11:48
Európában sokan még mindig nem ismerik, így nem értik, hogy az Egyesült Államokban miért soccernek hívják a nálunk legnépszerűbb sportot, kisajátítva a futball nevet egy másik tevékenység számára. Pedig aki tudja, hogy mit jelent ott a(z amerikai) foci, és milyen elképesztően nagy üzlet, annak ez aligha akkora meglepetés. Ráadásul az NFL döntője, a Super Bowl a csúcsok csúcsa, amely amellett, hogy az USA-ban az év sporteseménye, üzletileg is hatalmas dobás.
2023. február 11. 15:32
A világ egyik legnagyobb üzlete gigacégeknek, patinás márkáknak reklámfilmet készíteni, illetve abban szerepelni, amelyek ma mindenhová egy perc alatt eljutnak, a tévének és az internetnek köszönhetően. Nem utolsósorban jó biznisz ez a megrendelőnek is, másképp miért áldozna rá dollármilliókat. Ez igazi win-win helyzet tehát.
2023. január 4. 19:07
A Balásy Gyula tulajdonában álló Media Dynamics Kft. nyerte meg a fővárosi közműholding által álláshirdetési felületek vásárlására kiírt közbeszerzési eljárást. A nettó 70 millió forintos tétel aprópénznek tűnik a kormánykommunikáción elnyert tízmilliárdos tenderekhez képest.
2022. december 7. 12:05
A weCAN elemzéséből az is kiderült, hogy a második és harmadik helyen is állami szereplők álltak.
2022. november 8. 17:48
A Reklámszövetség igazat adott Gelencsér Ferencnek, a Momentum elnökének, aki szerint ízléstelen és hazug, hogy bombaként ábrázolja a kormány az Oroszország ellen bevezetett uniós szankciókat az új nemzeti konzultációt reklámozó fotón.
2022. augusztus 2. 10:28
Ekkor még nem volt kormánybiztos.
2022. július 15. 13:42
Az MRSZ és társszövetségei nem értenek egyet a július 12-én elfogadott új kata-törvénnyel és annak év közbeni bevezetésével, és kérik a kormányt, hogy az új kata-törvény következtében a kommunikációs iparágban is várható negatív hatások miatt gondolja át annak tartalmát.
2022. február 13. 17:32
A címben feltett kérdés ebben a formában talán félrevezető, hiszen a 6,5 milliót dollárban kell számolni, ennyibe kerül az idei Super Bowlon egy félperces reklámidő. A gigantikus összeg ellenére a hirdetők vetélkednek a megjelenési lehetőségekért, ez pedig végső soron óriási bevételeket generál a ligának is.
2022. január 12. 11:56
A globális hirdetési piac a 2021-es 15,6 százalékos növekedés után 2022-ben 9,1 százalékos bővüléssel folytatja kilábalását a 2020-as visszaesés után.
2021. november 28. 17:24
Mint minden sajtótermék, a Felcsúti Hírmondó is tartalmaz hirdetéseket. A kiadvány egy egész oldalt szentel az ilyen tartalmaknak, igaz, a hirdetések gyakorlatilag teljesen értelmetlenek.
2021. november 24. 16:43
A 2020-as Trianon-emlékév újabb hirdetéseit Balásy Gyula cégei intézik.
2021. október 8. 10:38
Az első félévben a tavalyihoz mérve kevesebb termékmegjelenítés szerepelt a vizsgált televíziókban, és a piac még mindig gyengébb az előző évekhez képest - derült ki a Nemzeti Média- és Hírközlési Hatóság (NMHH) Médiatanácsa legutóbbi ülésén elfogadott új tanulmányából.
2021. szeptember 28. 11:49
A versenyhatósági vizsgálat jogsértőnek találta az Ékszer TV járvány elleni védőeszközöket (maszkokat, kézfertőtlenítőt, vitaminokat) árusító műsorait, ezért 85 millió forintos bírságot szabtak ki a vállalkozásra.
2021. június 28. 18:55
A mostani Európa-bajnokságon üzleti szempontból többek között a kínai szponzorok dominanciája jelent újdonságot. Az eseményen számos megszokott támogatót váltottak fel kínai vállalatokkal. A csavar a történetben, hogy ezek a távol-keleti cégek ugyanakkor nem feltétlen az európai szurkolókat akarják meghódítani.
2021. február 7. 17:59
A nagy tévétársaságok - egymás között felosztva a meccseket - őrült összegeket fizetnek az amerikai focibajnokság közvetítési jogaiért. Cserébe a bajnokság meccsei rendre jó nézettséget hoznak, a döntő, a Super Bowl pedig a kimagasló tévés statisztikák mellett a reklámbevételekben is pénzesővel jár. Igaz, a pandémiás helyzet idén itt is megkeverte a dolgokat.
2020. december 17. 15:21
Gyakorlatilag kiiktatták a piaci versenyt, és házon belül kereskedtek, mondja a vád.
2020. július 25. 09:30
A koronavírus-járvány hatására a televíziós hirdetési piacon komoly visszaesést mértek. A márciusban indult zuhanás után júniusban már kismértékű élénkülés volt havi összevetésben, éves alapon azonban óriási volt az eltérés.
2020. július 10. 08:32
A hirdetésekben elektronikai és háztartási gépeket mutogattak azzal, hogy akár 80 százalékos kedvezménnyel kaphatók, a valóságban csak ruhákra, focilabdákra vonatkozott az ilyen mértékű leárazás.
2020. június 12. 09:04
Az Adaptive Media kereskedelmi igazgatója a Media-Digital Hungary virtuális térben zajló konferencia előadójaként számolt be arról, milyen kettős folyamat játszódott le az online térben az elmúlt hónapokban, illetve mire lehet számítani a következő időszakban.
2020. június 7. 08:34
A koronavírus-járvány miatt számos vállalkozás állt le, ám akik folytatták a működésüket, azok is többnyire jegelték a kommunikációjukat. A gazdaság ismételt beindulása során kulcsfontosságú lesz, ki és milyen eszközökkel éri el az ügyfeleit.
2020. május 14. 05:32
Átmenetileg javulhat a közmédia anyagi helyzete a koronavírus-járvány miatt, ugyanis bár csökkennek a reklámbevételei, a megváltozott műsorrend mintegy 8 milliárd forintos költségcsökkenést eredményez.
2020. február 13. 11:07
Tovább dübörögnek majd az online reklámok, a hagyományosak pedig tovább hanyatlanak a Dentsu Aegis Network előrejelzése szerint. A magyar reklámpiac várhatóan 7 százalékkal bővül.
2019. november 15. 13:31
A magyar kormány egyik legismertebb házasságának vége, de Rogán Antal hamarosan ex-feleségének nem kell a jövője miatt aggódnia. Már ha továbbra is ilyen sikeres marad az üzleti életben, mint eddig volt.
2019. október 25. 19:30
Három hónap alatt 31 megbízás: ennyit könyvelhetnek el a Fidesszel nyíltan szimpatizáló Balásy Gyula cégei. És az értük befolyó milliárdokat is, ami idén már közel 50 milliárd forintot tesz ki.
2019. október 18. 10:16
Balásy Gyula New Land Media és Lounge Design cégei intézik jövőre az atomerőműves vállalat sajtóügyeit.
2019. október 16. 13:22
Száraz István, az Origo volt tulajdonosa cége, a Frank Digital közbeszerzési eljáráson szerzett jogot arra, hogy 2020 végéig 1,95 milliárd forint plusz áfáért egyebek mellett az NHP Fix, illetve a növekedési kötvényprogram, a bankjegycserék, valamint a jövő márciusban elindítani tervezett azonnali fizetési rendszer kommunikációját elvégezze.
2019. augusztus 20. 19:29
Visszatért a közbeszerzések területére a közterületi reklámokkal foglalkozó volt Simicska-cég, a Publimont. Első önálló sikere hamar meg is érkezett.
2019. június 4. 15:02
Az IAB Europe jelentése alapján tavaly az európai digitális reklámköltés 14 százalékos növekedést produkált az egy évvel azelőttihez képest.
2019. február 25. 20:37
„Földhözragadt vagyok, csak nem ehhez a Földhöz” – ez csak egyike sokat ismételt mondásainak. Karl Lagerfeld halálával korunk egyik legjelentősebb tervezője távozott, és ez magával hozta azt is, hogy óhatatlanul el kell azon gondolkozni, hogy milyen jövő előtt áll most a Chanel.
2019. február 10. 11:23
Sokak számára a telemarketing szó kéretlen hívásokat, zsúfolt irodákat, vagy csak egy unott hangú telemarketingest jelent a vonal túloldalán. Egy olyan marketinges módszert, ami gazdasági szempontból nem kifizetődő vagy informatív a megbízó számára. Ez a valóságban közel sem a teljes igazság.
2019. február 6. 19:05
Több médiaszakértő mutogatja bőszen a vasárnapi amerikai focis döntő, a Super Bowl nézettségi adatait, amely 11 éve a leggyengébb számokat hozta. Szerintük ez egy újabb bizonyítéka a hagyományos médiafogyasztás trónfosztásának.
2019. január 17. 11:16
Amikor viszont egy friss felmérés szembesítette őket a jelenséggel, kiderült, hogy többségükről nagyon pontos, és hatékonyan targetálható profilt állított össze a közösségi oldal.
2018. november 28. 05:37
Ugyanazt a jogszabály ellentétesen értelmezik a kormányhivatalok.
2018. szeptember 23. 12:55
Reklámajándék nélkül ma már aligha képzelhető el a marketingkampány. Az emblémázott meglepetéseknek köszönhetően nem csak javítható a vásárlókkal való kommunikáció, de a céges image is építhető. De mégis milyen reklámajándékok mellett érdemes letenni a voksot.
2018. augusztus 7. 15:22
Bár Kuna Tibor reklámcégei júniusban kiestek a kormányközeli pixisből, hó elején az állami lottótársaságtól még csurrant-cseppent valami a Young & Partnersnek.
2018. április 25. 13:42
Viszi az elefántfüleket az ESMA Reklám Zrt..
2018. április 21. 09:00
A nagyvállalkozó cégét hozták ki győztesnek a fővárosi reklámpiaci pályázaton.
BÉRkalkulátor 2024 ÚJ
Rezsikalkulátor
KATA és átalányadózás kalkulátor
EKHO kalkulátor
Nyugdíj megtakarítás
Szabadság kalkulátor
Cafeteria kalkulátor
CSED, GYED és GYES kalkulátor
CSOK kalkulátor
Kisvállalkozói kalkulátor 2024
KATA kalkulátor
KIVA kalkulátor 2024
A pályázási folyamatot megkönnyítő, új digitális előszűrő szolgáltatás érhető el októbertől az MBH Csoport mikro-, kis- és középvállalatoknak szóló BUPA platformján. A cégek azonban nemcsak a pályázatokhoz, hanem teljes életútjuk során is asszisztenciát kaphatnak a digitális felületen.
CSED, GYED, GYES kalkulátor
Ingatlan bérbeadási kalkulátor
Betegszabadság és Táppénz kalkulátor
Ingatlanértékesítési adókalkulátor