A világ légiközlekedése a legnehezebb és legbizonytalanabb időszakát élte át az elmúlt két évben. A nagy utazási igények a jelentős ellátási gondokkal, elsősorban a munkaerőhiánnyal a reptereken és az irányító szolgálatoknál, komoly rombolásokat okoztak a működésben – írja az iho.hu által idézett levél. Mint minden légitársaság, a Wizz is a szolgáltatások komplex rendszerére támaszkodik, amelynek bármely eleme ha leáll, - az irányítás okozta késések, reptéri sztrájkok, vagy az emberhiány a biztonsági vizsgálatoknál és a poggyászkeresésnél – hatással van a működésünkre – szól a levél.
„Szeretnénk bocsánatot kérni mindazoktól, akiknek utazási terveit érintette mindez"
- írják, és jelzik, hogy a nyári szezonból hátralévő időben a Wizz legfontosabb prioritása hogy minden utas időben és biztonságban elérje az úticélját. Ezért történtek változások a nyári menetrendben, hogy biztosan megvalósítható legyen. A változások nagy részét már bevezette a társaság, annak érdekében, hogy az utasok minél korábban értesüljenek és felkészüljenek ezekre.
Akár 120 százalékot is visszatérítenek, ha nem a pénzt kérjük vissza
Az iho.hu azt írja: ezügyben a társaság az utasok figyelmébe ajánlja a cég automata átkönyvelő rendszerét, a Wizz mobil applikációját. Az utasok a jegyár visszatérítése esetén azonnali 120 százalékos Wizz creditre számíthatnak, ha pedig valaki készpénzben akarja visszakapni a jegye árát, azt a társaság egy héten belülre ígéri.