2p

A beígért pénteki határidőre a Booking.com nem utalta át a gyakran milliós nagyságrendű összegeket számos érintett hazai szállásadónak.

Péntekre ígérte a Booking. com a legtöbb hazai érintettnek, hogy rendezi az elmaradt, gyakran milliós nagyságrendű tartozásait, ám ez azóta sem történt meg – olvasható a 24.hu-n.  A cég korábbi indoklása szerint tervezett karbantartás és technikai akadályok miatt nem fizetett. Több szállásadó ugyanakkor azóta már jelezte, hogy megkapták az összeget, tehát a cég bizonyára megkezdte a kifizetéseket. 

„Sajnálattal értesültünk róla, hogy egyes partnerek nehézségekbe ütköztek, és sürgősen dolgozunk azon, hogy a tervezett rendszerkarbantartás miatt késedelmet szenvedett kifizetéseket újraindítsuk. Megerősíthetjük, hogy a kifizetések feldolgozása megtörtént, így annak hamarosan a partnereinknél kell lennie” – válaszolta a portál kérdéseire a Booking.com még július 27-én.

A késlekedés azonban sokaknak komoly problémát okoz, mert:

  • a már lefoglalt szállásokat nem mondhatják vissza, tehát a vendégeket mindenképpen fogadniuk kell
  • a jelenlegi helyzettől függetlenül ki kell fizetniük a rezsit, a költségeket és az alkalmazottakat
  • emellett az idegenforgalmi hozzájárulást és az adóterheteket is

Kassay Tamás, a Spabook turisztika szakportál főszerkesztője szerint a számok azt erősítik meg, hogy a cégnek nincsenek anyagi gondjai, tehát valóban technikai gondok állhatnak a háttérben. 

LEGYEN ÖN IS ELŐFIZETŐNK!

Előfizetőink máshol nem olvasott, higgadt hangvételű, tárgyilagos és
magas szakmai színvonalú tartalomhoz jutnak hozzá havonta már 1490 forintért.
Korlátlan hozzáférést adunk az Mfor.hu és a Privátbankár.hu tartalmaihoz is, a Klub csomag pedig a hirdetés nélküli olvasási lehetőséget is tartalmazza.
Mi nap mint nap bizonyítani fogunk! Legyen Ön is előfizetőnk!