A következő hat-tizenkét hónapban a Wizz Air járatokat indíthat Indiába, és megpróbál betörni Pakisztánba is. A légitársaság jövő év márciusától vezeti be az Airbus új, keskeny törzsű, nagy hatótávolságú repülőgépeit a London és Dzseddah közötti közel hét órás útvonalon. Míg a legtöbb hagyományos légitársaság háromfogásos étkezést, dönthető üléseket és szórakoztató képernyőket kínál a hosszú távú járatokon, a Wizz éjszakai járatain mindez nem lesz jelen, erről is beszélt Váradi József egy Abu Dzabioban adott interjújában a portfolio.hu beszámolója szerint.
A Wizz Air járatain a víztől kezdve a rágcsálnivalókon át a kézipoggyászig minden apróság az utasoknak pénzbe kerül majd, mert a légitársaságnak pénzbe kerül a tárgyak szállítása. Így a London Gatwickből az Airbus új repülőgépén repülő ügyfeleknek maguknak kell majd szórakoztatniuk magukat - mondta.
"Ha jobban akarsz szórakozni, akkor magadnak kell megteremtened a szórakozást" - mondta Váradi. Hozzátéve: "Nem mi fogjuk megteremteni." Váradi szerint a Wizz Air olcsó járatai demokratizálják a légi közlekedést, és lehetővé teszik az utasok számára, hogy kiválasszák a preferenciáikat. "Amikor egy hagyományos légitársasággal utazol, és ingyen kapsz egy kávét, akkor valószínűleg ez a legdrágább cappuccino az életedben" - mondta. "Mi nem akarunk ilyet csinálni."
A Wizz Air jövő év márciusától vezeti be az Airbus új, keskeny törzsű, nagy hatótávolságú repülőgépeit a London és Dzseddah közötti útvonalon. Míg a legtöbb hagyományos légitársaság háromfogásos étkezést, dönthető üléseket és szórakoztató képernyőket kínál a hosszú távú járatokon, a Wizz éjszakai járatain mindez nem lesz jelen. A három fedélzeti WC-n pedig közel 240 utasnak kell majd osztoznia, akik a keskeny, egyetlen folyosón navigálnak majd, hogy eljussanak oda. Bár az ár egy útra 134,99 font - majdnem 63 ezer forint -, a berendezés a hamarosan érkező A321 XLR-en ugyanaz lesz, mint amit a légitársaság a többi, rövidebb útvonalakon közlekedő A320-as családba tartozó repülőgépén használ.