2p

"Ha jobban akarsz szórakozni, akkor magadnak kell megteremtened a szórakozást" - mondta az új célpontokat kereső Wizz Air vezére, Váradi József. 

A következő hat-tizenkét hónapban a Wizz Air járatokat indíthat Indiába, és megpróbál betörni Pakisztánba is. A légitársaság jövő év márciusától vezeti be az Airbus új, keskeny törzsű, nagy hatótávolságú repülőgépeit a London és Dzseddah közötti közel hét órás útvonalon. Míg a legtöbb hagyományos légitársaság háromfogásos étkezést, dönthető üléseket és szórakoztató képernyőket kínál a hosszú távú járatokon, a Wizz éjszakai járatain mindez nem lesz jelen, erről is beszélt Váradi József egy Abu Dzabioban adott interjújában a portfolio.hu beszámolója szerint. 

A Wizz Air járatain a víztől kezdve a rágcsálnivalókon át a kézipoggyászig minden apróság az utasoknak pénzbe kerül majd, mert a légitársaságnak pénzbe kerül a tárgyak szállítása. Így a London Gatwickből az Airbus új repülőgépén repülő ügyfeleknek maguknak kell majd szórakoztatniuk magukat - mondta.

Új országokba tart a légitársaság?
Új országokba tart a légitársaság?
Fotó: Depositphotos

"Ha jobban akarsz szórakozni, akkor magadnak kell megteremtened a szórakozást" - mondta Váradi.  Hozzátéve: "Nem mi fogjuk megteremteni." Váradi szerint a Wizz Air olcsó járatai demokratizálják a légi közlekedést, és lehetővé teszik az utasok számára, hogy kiválasszák a preferenciáikat. "Amikor egy hagyományos légitársasággal utazol, és ingyen kapsz egy kávét, akkor valószínűleg ez a legdrágább cappuccino az életedben" - mondta. "Mi nem akarunk ilyet csinálni."

A Wizz Air jövő év márciusától vezeti be az Airbus új, keskeny törzsű, nagy hatótávolságú repülőgépeit a London és Dzseddah közötti útvonalon. Míg a legtöbb hagyományos légitársaság háromfogásos étkezést, dönthető üléseket és szórakoztató képernyőket kínál a hosszú távú járatokon, a Wizz éjszakai járatain mindez nem lesz jelen. A három fedélzeti WC-n pedig közel 240 utasnak kell majd osztoznia, akik a keskeny, egyetlen folyosón navigálnak majd, hogy eljussanak oda. Bár az ár egy útra 134,99 font - majdnem 63 ezer forint -, a berendezés a hamarosan érkező A321 XLR-en ugyanaz lesz, mint amit a légitársaság a többi, rövidebb útvonalakon közlekedő A320-as családba tartozó repülőgépén használ.

 

LEGYEN ÖN IS ELŐFIZETŐNK!

Szerkesztőségünkben mindig azon dolgozunk, hogy higgadt hangvételű, tárgyilagos és magas szakmai színvonalú írásokat nyújtsunk Olvasóink számára.
Előfizetőink máshol nem olvasott, minőségi tartalomhoz jutnak hozzá havonta már 1490 forintért.
Előfizetésünk egyszerre nyújt korlátlan hozzáférést az Mfor.hu és a Privátbankár.hu tartalmaihoz, a Klub csomag pedig egyebek között a Piac és Profit magazin teljes tartalmához hozzáférést és hirdetés nélküli olvasási lehetőséget is tartalmaz.


Mi nap mint nap bizonyítani fogunk! Legyen Ön is előfizetőnk!