6. Kezdeményezzen belső versenyt
Látott már patkányokat egy darab sajtért viaskodva egymás hegyén-hátán mászni? Ne gondolja, hogy ez az alkalmazottainál nem fog működni. Tegye világossá, hogy egy hónapban csupán egy jó alkalmazott lehet. Ez különösen az eladási területen megfelelő stratégia. Gondoskodjon róla, hogy az eladási szervezetének csak egyetlen embere utazhasson Hawaiira minden évben. Minél kevésbé osztják meg egymással a legjobb praktikákat, annál jobbak az esélyei, hogy kevesebb prémiumot kell év végén kifizetnie.
7. Mellőzze a meetingeket
Magasan túlértékelt a meetingek jelentősége, ráadásul csak elvonja az embereket a munkájuktól. Az pedig a legutolsó dolog, amit tehet, hogy kifogást ad az embereknek, amivel kibújhatnak a munkavégzés alól mindenféle meetingekre való hivatkozással.
8. Összeesésig dolgoztassa őket
Préseljen ki minden cseppet az alkalmazottaiból minden adandó alkalommal. Ne foglalkozzon vele, hogy ki kell fizetnie a túlórájukat, vagy hogy kiéghetnek és hibák tömkelegét véthetik. Sokan vannak még ott, ahonnan ők jöttek.
9. Mellőzze a mai törvényi kötelezettségeket
Annyi személyzeti jogi kötelezettség van, amivel el akarják érni a "törvényesség arany partjait", ami a legjobb esetben is hiábavaló próbálkozás. Jobb, ha hagyjuk burjánzani a problémás ügyeinket, és a bíróságon foglalkozni velük. Egyébként is szeretjük az ügyvédeinket.
10. Belülről képezzünk tovább
Felejtsük el az egész képzést. Jobb, ha a tudatlanságot hasznosítjuk újra, mint az alapos tudást - amit úgyis csak a rendszeren kívülről lehet begyűjteni.
10 titok, ami garantáltan bukáshoz vezet
Az alábbiakban néhány jól bevált praktikát gyüjtöttünk össze, amelyet talán Ön vagy az Önök cége is alkalmaz. Azt javasoljuk, a jövőben ne tegye!