1p

A National Retail Federation elemzése szerint 12,79 milliárd dollárt költenek idén az amerikai fogyasztók a Valentin-naphoz kötődő ajándékokra.

Az átlagos vásárló 99,24 dollárt szán a Valentin-napi költekezésre, szemben a 2003-as 80,44 dollárral, olvasható az eMarketer tanulmányában.

A felmérés során megkérdezett 8000 amerikai 73 százaléka válaszolta januárban, hogy legalább egy üdvözlőlapot vesz az ünnep alkalmából. A férfiak 64 százaléka fog virágra pénzt kiadni Bálint-napkor, a nőknek pedig 16 százaléka. Édességvásárlást tervez a megkérdezettek 53 százaléka.

Párjának 93 százalék vesz ajándékot, de a barátok és osztálytársak sem maradnak ki a jóból: 28 százalék vásárol nekik valamit, tanárjának pedig a diákok 26 százaléka ad valamit Valentin-napra.

Egyes, különleges alkalmakra specializálódott webáruházok kiemelkedő forgalomra számíthatnak február 14-én. Az UPS.com mintegy 1,9 millió látogatóval számol a Valentin-napot megelőző héten. Az online üdvözlőlap-oldalak, mint a Blue Mountain vagy az Egreetings.com, melyek utoljára decemberben értek el látogatási csúcsot, most ismét nagy forgalommal számolhatnak.

LEGYEN ÖN IS ELŐFIZETŐNK!

Előfizetőink máshol nem olvasott, higgadt hangvételű, tárgyilagos és
magas szakmai színvonalú tartalomhoz jutnak hozzá havonta már 1490 forintért.
Korlátlan hozzáférést adunk az Mfor.hu és a Privátbankár.hu tartalmaihoz is, a Klub csomag pedig a hirdetés nélküli olvasási lehetőséget is tartalmazza.
Mi nap mint nap bizonyítani fogunk! Legyen Ön is előfizetőnk!