2006. augusztus 3-án jelent meg először a kiadvány, a sztárvilág legforróbb titkaival és pletykáival. A lap az elmúlt egy évben sikeresen stabilizálta helyét és szerepét a sztárlapok piacán, és komoly olvasói bázist szerzett magának, a születésnapot a kiadó mintegy 300 millió forint értékű kommunikációs kampánnyal ünnepli.
A kampány továbbviszi a lap bevetésekor használt kreatív ötletet ("forró"), új formában, új tartalommal. A kreatív koncepció kidolgozásában a kiadó továbbra is az Akció-Nxs Reklámügynökséggel dolgozott. (Az ügynökséget 2006-ban meghívásos tenderen keresztül választották). A kampány médiavásárlását az MMV médiaügynökség intézte.
A kommunikációs kampány ATL és BTL elemekre egyaránt épül: országos televíziós kampány (RTL, TV2, MTV), rádiókampány (Sláger Rádió, Danubius, Juventus, Radio1), óriásplakátok országos lefedettségben, sajtóhirdetések (Blikk, Blikk Nők, Tina, Nemzeti Sport, Képes Sport, IM, BRAVO, BRAVO Girl), továbbá POS reklámok, árushelyi reklámok, citylight, online kampány.
A magazin ára nem változik, továbbra is 169 Ft-os áron kerül a piacra, országos terjesztésben.