Új plakátkampányt indít a kormány, ezúttal 4 milliárd 713 millió forintot költenek el rá, amiből 1,3 milliárd forint opciós összeg, írja a Közbeszerzési Hatóság honlapjára feltöltött dokumentáció alapján a 24.hu.
A projekt neve: Európa jövőjét érintő nemzetközi és hazai szintéren történő kormányzati kommunikációval kapcsolatos feladatok ellátása 2, valamint az állampolgárok életét kiemelten érintő kormányzati döntésekkel kapcsolatos feladatok ellátása 10.
A név első felében a kettes szám arra utal, hogy volt már a kampánynak hasonló előzménye. Ez volt a Sargentini-jelentés ellen fellépő, szeptemberben indított médiahadjárat, mely 5,9 milliárd forintba került.
Mint hogy a héten mutatkozott be a kormány Guy Verhofstadt-ellenes propagandafurgonja, nem kizárt, hogy az új kampány célkeresztjébe is ő kerül, de megtarthatják mellette Sargentini képét is, aki csütörtökön sürgette meg Brüsszelt, hogy minél előbb dobják le Magyarországra az "uniós atomot".
Az új platátkampány kommunikációs és kivitelezési, médiavásárlási feladatokat ezúttal is Balásy Gyula cégei és szokásos alvállakozói végzik.