Lapunk Minőségi Újságírás díjat kapott 2020. júliusában


		
	

Több mint 47 millió névvel ellátott üdítő készült az elmúlt négy hónapban a „Neked is egy Coca-Cola” kampány alatt. A leggyakoribb nevek a polcokon a Zoltán, a Tamás, a Péter és a Gábor voltak. Emellett pedig több mint százezren készíttettek egyedi felirattal dobozos üdítőt.

A világmárkák közül a Coca-Cola elsőként vállalta fel, hogy márkanevét fogyasztói nevére cseréli fel a boltokban kapható termékei csomagolásának egyik oldalán. Az európai kampány hosszas előkészítést igényelt, mert egyrészt négy hónapig folyamatosan zajló, aktív promócióra még a Coca-Cola-nál sem volt eddig példa, másrészt a 34 kampányoló országban egyszerre induló értékesítés komoly logisztikai kihívást jelentett. A kampány szervezését már 2012 augusztusában elkezdték. Ez is szükséges volt ahhoz, hogy megfelelő számú egyedi termékcímkét tudjanak készíteni.

A 34 európai országban egyszerre zajló kampány Magyarországon óriási sikerrel zárult. Összesen több mint 47 millió palackon és dobozon cserélték le a termék logóját a 150 leggyakoribb keresztnévre és néhány becenévre. A keresztneveket a 0,5 literes palackokon, a beceneveket és gyűjtőneveket a 0,33-as, 0,5 literes, 1 literes és a 2 literes termékeken találhatták meg a fogyasztók.

A vállalat azokra is gondolt, akiknek a keresztneve nem került rá a palackokra. Ők egyedi feliratú Coca-Cola-t csináltathattak júniustól augusztus végéig, az ország több pontján is megjelenő eseménysorozaton. A vásárlók kérései alapján több mint 100 000 különleges, egyedi feliratos Coca-Cola-s doboz készült.

Az interneten, a legismertebb közösségi oldalon szinte megszámlálhatatlan az üdítővel pózolós képek száma. A hivatalos oldalon keresztül 38 000 látogató küldött virtuális üdítőt barátainak. Ezzel a megosztási számmal a régióhoz tartozó 23 ország közül a 3. helyen állunk. Legtöbben a Tesó és a Szerelmem beceneveket küldték el egymás üzenőfalára, eközben az online közösségben a legnépszerűbb keresztnév az Alexandra volt.

mfor.hu

LEGYEN ÖN IS ELŐFIZETŐNK!

Szerkesztőségünkben mindig azon dolgozunk, hogy higgadt hangvételű, tárgyilagos és magas szakmai színvonalú írásokat nyújtsunk Olvasóink számára. Sok éves tapasztalattal a hátunk mögött elérkezettnek láttuk az időt arra, hogy szintet lépjünk és egy olyan lehetőséget kínáljunk Önöknek, amelynek segítségével egyes témakörök elismert szakértőinek - így többek között Bod Péter Ákos, Pogátsa Zoltán, Darvas Zsolt, László Csaba, Prinz Dániel vagy Szakonyi Péter - véleményeihez, mélyelemzéseihez, neves újságírók által készített egyedi tartalmakhoz jutnak hozzá. Ennek formája egy ELŐFIZETÉS, mely egyszerre nyújt korlátlan hozzáférést az Mfor.hu és a Privátbankár.hu tartalmaihoz, a Klub csomag pedig egyebek között klubtagságot, webinárumokon való részvételt, a Piac és Profit magazin teljes tartalmához hozzáférést és hirdetés nélküli olvasási lehetőséget is tartalmaz.

Előfizetőink naponta 4-6 unikális, máshol nem olvasott, minőségi tartalomhoz jutnak hozzá, cikkenként nagyjából 10 forintért, havonta és laponként 745 forintért.

Cikkeink túlnyomó többsége azonban továbbra is szabadon olvasható marad.


Mi nap mint nap bizonyítani fogunk! Legyen Ön is előfizetőnk!

Jól jönne 1,5 millió forint?

 

A Bank360.hu és az Mfor kalkulátora alapján az alábbi induló törlesztőkre számíthatsz, ha 1,5 millió forintra van szükséged 60 hónapra: a Raiffeisen Bank személyi kölcsöne 30 372 forintos törlesztőrészlettel lehet a tiéd. Az Ersténél 32 831 forint, a Cetelemnél pedig 33 102 forint a törlesztőrészlet. Más kölcsönt keresel? Ezzel a kalkulátorral összehasonlíthatod a bankok ajánlatait.