2p

Magyar Péter lenne jobb a gödörben lévő magyar gazdaságnak vagy Orbán Viktor?
Nem lesz baj abból, hogy a nyugdíjmegtakarításokat ingatlancélra is el lehet költeni?
Online Klasszis Klub élőben Felcsuti Péterrel!

Vegyen részt és kérdezzen Ön is!

2024. november 28. 15:30

A részvétel ingyenes, regisztráljon itt!

A Knorr-Bremse Rail Systems Budapest 5,28 milliárd forintos fejlesztéssel bővíti fővárosi üzemét, a beruházással a vállalat csaknem 300 új munkahelyet is létrehoz - közölte a müncheni székhelyű vasúti szerelvény- és haszongépjármű-fékrendszer gyártó kedden.

A közlemény szerint a beruházás során 11 ezer négyzetméterrel, 46 ezer négyzetméteresre bővítik a 2010-ben átadott budapesti üzemet, komplett fékvezérlési és levegőellátási termékcsaládok fejlesztése és gyártása kerül a fővárosba. A cég munkavállalóinak száma 1500 fölé nő, valamint stabil hazai beszállítói hálózatán keresztül további több száz új állást is teremt.

A beruházás után a budapesti vállalat a Knorr-Bremse vasúti üzletágának legnagyobb egységévé válik, olyan fékrendszereket fejlesztenek és gyártanak majd, amelyeket különféle vasúti járművekbe szerelnek a budapesti villamosoktól a japán csúcsvonatokig - írták.

Az ősszel befejeződő beruházást követően a Knorr-Bremse Rail Systems Budapest hazai beszállítói bázisa 15-20 százalékkal is növekedhet, miközben a fejlesztés a már meglévő partnerek rendelésállományát is bővítheti, ezzel járul hozzá a további több száz új munkahely létesítéséhez - közölték.

A vállalat 17 országba viszi termékeit Brazíliától, az Egyesült Államokon és Svájcon keresztül Kínáig, a magyar beszállítók aránya meghaladja a 60 százalékot. A társaság több mint 600 magyar vállalattal áll kapcsolatban, amelyek megfelelnek a cég szigorú minőségi követelményeinek, mint például a Deutsche Bahn szabványainak is.

A közlemény szerint termékfejlesztéssel 1995 óta foglalkozik a vállalat, főként magyar mérnökök révén.

A Knorr-Bremse vállalatcsoport 2015-ben csaknem 6 milliárd euró árbevételt ért el, és 30 országban 25 ezer munkatársat foglalkoztat. A csoport budapesti egysége a vasúti fékrendszerek tervezésének és gyártásának a központja, míg Kecskeméten a haszongépjárművek számára készülnek a fékrendszerek.

MTI

LEGYEN ÖN IS ELŐFIZETŐNK!

Előfizetőink máshol nem olvasott, higgadt hangvételű, tárgyilagos és
magas szakmai színvonalú tartalomhoz jutnak hozzá havonta már 1490 forintért.
Korlátlan hozzáférést adunk az Mfor.hu és a Privátbankár.hu tartalmaihoz is, a Klub csomag pedig a hirdetés nélküli olvasási lehetőséget is tartalmazza.
Mi nap mint nap bizonyítani fogunk! Legyen Ön is előfizetőnk!