1p

Mit remélt Magyarország az EU-tagságtól és mi lett mindebből 20 év alatt?
Devizahitelezés, euróbevezetés, uniós pénzek, kilátások - online Klasszis Klubtalálkozó élőben Medgyessy Péterrel!

Vegyen részt és kérdezzen Ön is Magyarország korábbi miniszterelnökétől!

2024. április 22. 15:30

A részvétel ingyenes, regisztráljon itt!

Duplájára drágult az érdi vasutasmunka.

Az ajánlatkérők 3,8 milliárd forintot szántak rá, a nyertesek viszont 8,6 milliárdért vállalták csak el az Érd – Érd alsó összekötő vágány és kapcsolódó létesítmények kivitelezését, szúrta ki a 444.hu az uniós közbeszerzési értesítőben.

A pályázat kiírója a NIF volt, a nyertesek pedig a V-Híd Építő Zrt. és a Mészáros Lőrinc-féle R-KORD Kft. alkotta VR 3040 Konzorcium.

Az árduplázódással sújtott szerződés egészen pontosan az Érd állomás és Érd-alsó megállóhely közötti 1,35 kilométeres vasúti pálya felépítéséről szól, ami a 30a és a 40a vonalakat köti majd össze.

LEGYEN ÖN IS ELŐFIZETŐNK!

Szerkesztőségünkben mindig azon dolgozunk, hogy higgadt hangvételű, tárgyilagos és magas szakmai színvonalú írásokat nyújtsunk Olvasóink számára.
Előfizetőink máshol nem olvasott, minőségi tartalomhoz jutnak hozzá havonta már 1490 forintért.
Előfizetésünk egyszerre nyújt korlátlan hozzáférést az Mfor.hu és a Privátbankár.hu tartalmaihoz, a Klub csomag pedig egyebek között a Piac és Profit magazin teljes tartalmához hozzáférést és hirdetés nélküli olvasási lehetőséget is tartalmaz.


Mi nap mint nap bizonyítani fogunk! Legyen Ön is előfizetőnk!