Az idén Signal Dentibusz Mosoly-járat néven a Café PR szervezésében indul útjára Magyarországon ismét a program, amely június és szeptember között országos roadshow keretében tíz állomást érint.
A vállalat évek óta megrendezi a Dentibusz programot, de az előző évekhez képest idén jóval átfogóbb és gazdagabb pr-program keretében szervezik meg a kampányt.
A korábban más márkákon közösen elért sikerek alapján a Café közvetlenül kapott felkérést a feladatra. Az ügynökségen belül a Café PR a pr-kommunikációs tevékenységgel kapcsolatos feladatokat látja el, a vizuális tervezésen a Café Design, az online eszközökön a Café Interactive, míg a televíziós szpoton a Café Film dolgozik. Az Unilever és a Café együttműködése korábban a Cif márkaaktivációja és a Mi Világunk CRM program és a Dove márkakommunikációjának kiterjesztése, továbbfejlesztése kapcsán bizonyult sikeresnek, áll a társaság közleményében.
A Signal Dentibusz mozgó fogorvosi rendelő az Unilever Magyarország Kft. 1995 óta működő társadalmi célú programja, amely főként a gyermekek és fiatalok körében a helyes szájápolási szokásokra hívja fel a figyelmet és célja, hogy javuljon a hazai gyerekek szájhigiéniája. A Signal kezdeményezése keretében eddig több mint 150 ezer gyermeket vizsgáltak meg országszerte.