2p

A Café PR tervezi és bonyolítja le a Signal Dentibusz 2007. nyári pr-kampányát. A kommunikációs ügynökség a megbízás keretében a Signal Dentibusz Mosoly-járat országjáró road showját és annak támogató kommunikációs tevékenységét is ellátja.

Az idén Signal Dentibusz Mosoly-járat néven a Café PR szervezésében indul útjára Magyarországon ismét a program, amely június és szeptember között országos roadshow keretében tíz állomást érint.

A vállalat évek óta megrendezi a Dentibusz programot, de az előző évekhez képest idén jóval átfogóbb és gazdagabb pr-program keretében szervezik meg a kampányt.

A korábban más márkákon közösen elért sikerek alapján a Café közvetlenül kapott felkérést a feladatra. Az ügynökségen belül a Café PR a pr-kommunikációs tevékenységgel kapcsolatos feladatokat látja el, a vizuális tervezésen a Café Design, az online eszközökön a Café Interactive, míg a televíziós szpoton a Café Film dolgozik. Az Unilever és a Café együttműködése korábban a Cif márkaaktivációja és a Mi Világunk CRM program és a Dove márkakommunikációjának kiterjesztése, továbbfejlesztése kapcsán bizonyult sikeresnek, áll a társaság közleményében.

A Signal Dentibusz mozgó fogorvosi rendelő az Unilever Magyarország Kft. 1995 óta működő társadalmi célú programja, amely főként a gyermekek és fiatalok körében a helyes szájápolási szokásokra hívja fel a figyelmet és célja, hogy javuljon a hazai gyerekek szájhigiéniája. A Signal kezdeményezése keretében eddig több mint 150 ezer gyermeket vizsgáltak meg országszerte.

Menedzsment Fórum

LEGYEN ÖN IS ELŐFIZETŐNK!

Előfizetőink máshol nem olvasott, higgadt hangvételű, tárgyilagos és
magas szakmai színvonalú tartalomhoz jutnak hozzá havonta már 1490 forintért.
Korlátlan hozzáférést adunk az Mfor.hu és a Privátbankár.hu tartalmaihoz is, a Klub csomag pedig a hirdetés nélküli olvasási lehetőséget is tartalmazza.
Mi nap mint nap bizonyítani fogunk! Legyen Ön is előfizetőnk!