A Klubrádió tulajdonosa tárgyalásokat folytat a Balaton első számú kereskedelmi adójának - egyben a Dunántúl legnagyobb lefedettségű helyi rádiójának is számító - Radio Jam megvásárlása ügyében. Ablonczy Ákos, az adó kereskedelmi és marketingigazgatója azt mondta: jelenleg is folynak a tárgyalások, az ügylet lezárásához. A tranzakció összegével kapcsolatban a vezető nem árult el részleteket, azt azonban jelezte: az ügylet után a Klubrádió immár kilenc frekvencián folytathatja a sugárzást.
[ajanlo=538][igazitas=left/]A Jam a régió mintegy 230 ezer állandó lakosát, valamint a balatoni régió 90 százalékát éri el. A Klubrádió az utóbbi időben folyamatosan terjeszkedett: a 2001-es budapesti start után, tavaly nyáron indultak el Kecskeméten, az idén januártól Gyöngyösön is sugároznak, júniusban pedig Esztergomban nyertek műsorszolgáltatási jogosultságot, ahol a technikai fejlesztéseket követően még ebben az évben megindulhat az adás.
A Radio Jam átvétele egyben azt is jelenti, hogy a talkrádióként ismert Klub országosan közel 50 százalékos lefedettségű lesz. Ablonczy Ákos jelezte: nem titkolt céljuk, hogy a jövőben versenyképes alternatívát nyújtsanak a közszolgálati Kossuth hallgatóinak. Továbbá folyamatosan növekvő hallgatótáborukra és eredményes kereskedelmi tevékenységükre alapozva szeretnék bizonyítani azt is, hogy kereskedelmi alapon működő adó is lehet sikeres közszolgálati témákat felkarolva.
Az adó számára jól alakul az idei év: az első nyolc hónap alapján a rádiót működtető társaság azt várja, hogy az adó nettó árbevétele 20-25 százalékkal emelkedik 2005-ben. Ablonczy Ákos a Klubrádió forgalmával kapcsolatban nem árult el részleteket, információink szerint a cég pár száz millió forintos bevételt ért el tavaly - álla a Világgazdaságban.
Menedzsment Fórum