A 2009/2010 szezon végeztével lejár a Liverpool eddigi támogatói szerződése, és a Carlsberg már korábban jelezte, hogy – figyelembe véve a csapat igényeit – nem kívánja meghosszabbítani azt. A vörös mezesek azonban rövid úton találtak helyettest, méghozzá rekordáron. A következő idénytől négy éven át a Standard Chartered Bank logója szerepel majd Steven Gerrardék szerelésén. Ez óriási növekedés, hiszen a dán sörgyártó óriás eddigi évi 8,2 millió eurót utalt a szponzorációért.
Az új szerződésével a Liverpool társbérletben a nagy rivális Manchester United csapatával a legmagasabb szponzori szerződéssel büszkélkedhet majd. A bank ugyanis 80 millió fontot, hozzávetőleg 92 millió eurót utal át a Liverpoolnak az együttműködés keretében.
A Liverpool gazdasági vezetője, Ian Ayre nem rejtette véka alá elégedettségét, és reményét fejezte ki, hogy a szurkolók nem fogják a jövőben kritizálni a klubot, amiért elkótyavetyéli a márkájában rejlő lehetőséget.
A másik fél, a Standard Chartered képviselői is elégedettek voltak, akik azt hangoztatták, hogy két sikeres szervezet segítheti egymást a további sikerhez. A pénzintézet az elemzők szerint ázsiai és közel-keleti piacok megdolgozását reméli az együttműködéstől. Ezeken a piacokon ugyanis nagy népszerűségnek örvend az ötszörös BEK, illetve BL-győztes.