1p

2006. november 9-én mutatják be a hazai mozikban a Nagyon Vadon („Open Season”) című animációs filmet. A mozifilm mellé a Storck Hungária Kft. Toffifee reklámfilmet készített.

"Mivel a mozi főleg az aktív gyermekes családok érdeklődésére tart számot, jónak láttuk a reklám elhelyezését a film környezetében is" - mondta Szűts Ágnes marketingvezető. Az év végi reklámdömpingben a Toffifee ugyanis spotjaival igyekszik a kevésbé szokványos médiumokat is igénybe venni.

"A mozikban futó reklámok kutatások szerint kimagasló hatékonysággal bírnak. A közönség pszichológiailag sokkal befogadóbb állapotban ül a nézőtéren, mint otthon, a tévé előtt" - mesélte a szakértő. Mivel a tévés reklámidő foglalásokkal ellentétben a mozipromóció esetében nem az egyes mozik vagy moziláncok a partnerek, hanem a film a kapcsolódási pont: a reklámfilmet mindenütt vetítik majd, ahol forgalmazzák a filmet.

Menedzsment Fórum

LEGYEN ÖN IS ELŐFIZETŐNK!

Szerkesztőségünkben mindig azon dolgozunk, hogy higgadt hangvételű, tárgyilagos és magas szakmai színvonalú írásokat nyújtsunk Olvasóink számára.
Előfizetőink máshol nem olvasott, minőségi tartalomhoz jutnak hozzá havonta már 1490 forintért.
Előfizetésünk egyszerre nyújt korlátlan hozzáférést az Mfor.hu és a Privátbankár.hu tartalmaihoz, a Klub csomag pedig egyebek között a Piac és Profit magazin teljes tartalmához hozzáférést és hirdetés nélküli olvasási lehetőséget is tartalmaz.


Mi nap mint nap bizonyítani fogunk! Legyen Ön is előfizetőnk!