1p

2006. november 9-én mutatják be a hazai mozikban a Nagyon Vadon („Open Season”) című animációs filmet. A mozifilm mellé a Storck Hungária Kft. Toffifee reklámfilmet készített.

"Mivel a mozi főleg az aktív gyermekes családok érdeklődésére tart számot, jónak láttuk a reklám elhelyezését a film környezetében is" - mondta Szűts Ágnes marketingvezető. Az év végi reklámdömpingben a Toffifee ugyanis spotjaival igyekszik a kevésbé szokványos médiumokat is igénybe venni.

"A mozikban futó reklámok kutatások szerint kimagasló hatékonysággal bírnak. A közönség pszichológiailag sokkal befogadóbb állapotban ül a nézőtéren, mint otthon, a tévé előtt" - mesélte a szakértő. Mivel a tévés reklámidő foglalásokkal ellentétben a mozipromóció esetében nem az egyes mozik vagy moziláncok a partnerek, hanem a film a kapcsolódási pont: a reklámfilmet mindenütt vetítik majd, ahol forgalmazzák a filmet.

Menedzsment Fórum

LEGYEN ÖN IS ELŐFIZETŐNK!

Előfizetőink máshol nem olvasott, higgadt hangvételű, tárgyilagos és
magas szakmai színvonalú tartalomhoz jutnak hozzá havonta már 1490 forintért.
Korlátlan hozzáférést adunk az Mfor.hu és a Privátbankár.hu tartalmaihoz is, a Klub csomag pedig a hirdetés nélküli olvasási lehetőséget is tartalmazza.
Mi nap mint nap bizonyítani fogunk! Legyen Ön is előfizetőnk!