1p

„E” mint energia konferencia - fókuszban a megújulóenergia-politika érvényesülése, az energia tárolási lehetőségei, a gáz- és árampiac helyzete, a zöld átmenet finanszírozása, az elektromobilitás jövőképe.

Bankvezérek, neves energiapiaci szakértők, egyetemi tanárok és kutatók a jelen kihívásairól: hallgassa meg Ön is élőben!

2024. május 16. Budapest

Részletek és jelentkezés

A költségcsökkentési terv részeként a 2009-es Super Bowl közvetítése alatt már nem vásárol reklámidőt a General Motors Corp. (GM).

Kelly Cusinato, a GM szóvivője elárulta, hogy az autógyártó továbbra is a National Football Leage (NFL) szponzora marad, valamint továbbra is hirdetnek majd a játék előtt és után, azonban a tényleges esemény alatt nem.

„A költségcsökkentési folyamat közepén vagyunk. A médiaköltési tervünket megvizsgálva most úgy döntöttünk, nem hirdetünk a Super Bowl alatt” - idézi a szóvivőt a CNN Money.

Nem a Super Bowl az egyetlen nagy televíziós esemény, amelyen a vállalat nem vesz részt. Az autóipari óriás szintén távol maradt hirdetéseivel a vasárnap este lezajlott Emmy-díjátadótól, valamint a 2009-es Oscar-gálától is.

Menedzsment Fórum

LEGYEN ÖN IS ELŐFIZETŐNK!

Szerkesztőségünkben mindig azon dolgozunk, hogy higgadt hangvételű, tárgyilagos és magas szakmai színvonalú írásokat nyújtsunk Olvasóink számára.
Előfizetőink máshol nem olvasott, minőségi tartalomhoz jutnak hozzá havonta már 1490 forintért.
Előfizetésünk egyszerre nyújt korlátlan hozzáférést az Mfor.hu és a Privátbankár.hu tartalmaihoz, a Klub csomag pedig egyebek között a Piac és Profit magazin teljes tartalmához hozzáférést és hirdetés nélküli olvasási lehetőséget is tartalmaz.


Mi nap mint nap bizonyítani fogunk! Legyen Ön is előfizetőnk!