1p

A költségcsökkentési terv részeként a 2009-es Super Bowl közvetítése alatt már nem vásárol reklámidőt a General Motors Corp. (GM).

Kelly Cusinato, a GM szóvivője elárulta, hogy az autógyártó továbbra is a National Football Leage (NFL) szponzora marad, valamint továbbra is hirdetnek majd a játék előtt és után, azonban a tényleges esemény alatt nem.

„A költségcsökkentési folyamat közepén vagyunk. A médiaköltési tervünket megvizsgálva most úgy döntöttünk, nem hirdetünk a Super Bowl alatt” - idézi a szóvivőt a CNN Money.

Nem a Super Bowl az egyetlen nagy televíziós esemény, amelyen a vállalat nem vesz részt. Az autóipari óriás szintén távol maradt hirdetéseivel a vasárnap este lezajlott Emmy-díjátadótól, valamint a 2009-es Oscar-gálától is.

Menedzsment Fórum

LEGYEN ÖN IS ELŐFIZETŐNK!

Előfizetőink máshol nem olvasott, higgadt hangvételű, tárgyilagos és
magas szakmai színvonalú tartalomhoz jutnak hozzá havonta már 1490 forintért.
Korlátlan hozzáférést adunk az Mfor.hu és a Privátbankár.hu tartalmaihoz is, a Klub csomag pedig a hirdetés nélküli olvasási lehetőséget is tartalmazza.
Mi nap mint nap bizonyítani fogunk! Legyen Ön is előfizetőnk!