2011. november 28. 16:04

A cseh rendszerváltás utáni összeomlástól megmentett Skoda célja, hogy kétszer olyan gyorsan növekedjen, mint az anyavállalata, a Volkswagen, és célja, hogy a következő népautóvá váljon.

A Skoda népszerűségének térnyerése kulcsfontosságú a Volkswagen számára, ha meg akarja előzni két riválisát, a General Motorst és a Toyotát. A cél, hogy a világ legnagyobbá váljon 2018-ra.

Jürgen Stackmann, a Skoda értékesítési vezetője szerint elérték a cég 1991-es felélesztésekor megálmodott népszerűséget, amit annak köszönhet a márka, hogy megfizethető, megbízható, és praktikus.

A német bázisú cseh cég stratégiai szövetséget kötött a Suzukival, hogy együttes erővel népszerűsítsék a márkát a feltörekvő piacokon. 84 százalékos értékesítési növekedést tervez a Skoda Oroszországban, Kínában és Indiában. A tervek szerint 2018-ig 1,41 millió autót adnának el.

mfor.hu

Az Ön bizalma a mi tőkénk

Az mfor.hu hiteles, megbízható és egyedi információt kínál, most, a válság alatt, és békeidőben is. Tényszerű, politikai és gazdasági befolyástól mentes hírekkel es elemzésekkel segítjük a mindennapi tájékozódást, a gazdasági döntéseket. Ez rengeteg időt, utánajárást, ellenőrzést igényel, ami sok pénzbe is kerül - ezért kérjük az Ön segítségét. Kérjük, TÁMOGASSA a független, tényeken alapuló minőségi újságírást, a klasszikus független angolszász újságírói hagyomány folytatását, ahol a tények és a vélemények nem keverednek.