2p

Tudni szeretné, mi vár Önre 2025-ben?
Mit okoz, hogy ingatlancélra is elkölthetőek a nyugdíjmegtakarítások?
Hogyan érinti ez a piacokat, merre mennek az ingatlanárak és az épitőipari árak?
Pogátsa Zoltán, Farkas András, Nagygyörgy Tibor
és sok más kíváló szakértő ezúttal élőben osztja meg nézeteit!

Találkozzunk személyesen!

2024. november 21. 16:00 Budapest

Részletek és jelentkezés itt

Több vezető autógyárnak is gondot okoz, hogy nem kapja meg időben a gyártáshoz szükséges alkatrészeket a beszállítóktól - mondta a Daimler vezérigazgatója egy iparági konferencián. A Volkswagen például emiatt a jövő hétfőn egy napra le is áll, a többi német autógyárnál csak olykor-olykor vannak fennakadások, de ezek egyelőre még menedzselhetők.

A Daimler első embere, Dieter Zetsche szerint az alkatrészhiány kezd komolyabb feszültséget okozni a minden idők legnagyobb válságából éppen csak magához tért ágazatban. Az autógyárak főként az ázsiai kereslet megugrásának köszönhetően maximális kapacitással dolgoznak, s ezzel nem tudnak lépést tartani a beszállítók - részben azért is, mert a válság során a kereslet megcsappanása miatt sokan tönkrementek.

"A Volkswagennél olyan magas szintre nőtt a gyártás, hogy akadozik a termelés" - mondta a társaság szóvivője a német auto motor sport hírportálnak. Ezért döntöttek úgy, hogy egy napra leállítják a gyártást a VW központi üzemében, Wolfsburgban. A leállás a Golf, a Tiguan és a Touran modelleket érinti, ezekből naponta háromezer darabot állítanak elő az üzemben.

A stuttgarti Daimlernél egyelőre nincsenek problémák a szóvivő szerint, és a BMW-nél sincsenek tervek a gyártás átmeneti leállítására.

MTI

LEGYEN ÖN IS ELŐFIZETŐNK!

Előfizetőink máshol nem olvasott, higgadt hangvételű, tárgyilagos és
magas szakmai színvonalú tartalomhoz jutnak hozzá havonta már 1490 forintért.
Korlátlan hozzáférést adunk az Mfor.hu és a Privátbankár.hu tartalmaihoz is, a Klub csomag pedig a hirdetés nélküli olvasási lehetőséget is tartalmazza.
Mi nap mint nap bizonyítani fogunk! Legyen Ön is előfizetőnk!