A napi-, heti- és havilapokban megjelent hirdetéseken, úgynevezett vonal alatti kommunikáción, hostess promóción és pr-megjelenéseken túl a kampány szerves részét képezte a gerillamarketing is. Ennek keretében a cég egy éjszaka több ezer kerékbilincsnek álcázott reklámhordozót helyezett ki Budapesten, amelyen a "Le a kötöttségekkel!" felirat volt olvasható.
"A Yo! Neked szolgáltatás bevezető kampánya a GTS-Datanet történetének eddigi legnagyobb költségvetésű marketingkommunikációs akciója volt. Nagyra becsüljük a Metro Global Creative Awards díjat, hiszen ez a szakmai elismerés mellett a Metro olvasóinak véleményét is tükrözi" - mondta el Bondor Tamás, a cég marketing vezetője.
"Meggyőződésünk, hogy a kreatív formájú hirdetések jobban vonzzák a figyelmet a hagyományos, már megszokott méretű, négyszögletű megjelenéseknél, így a jövőben is keresni fogjuk a Yo! Neked brandjéhez tartozó egyedi és izgalmas formátumokat" - tette hozzá.