A tanulmány szerint a munkahelyi médiahasználat a jövőben egyre inkább az internet felé tolódik el, ezt erősítik a demográfiai adatok és a nethasználat között feltárt korreláció.
A tanulmány további fontos megállapításai:
- A felsővezetők bármely napszakban mért internet használata minden más dolgozói szinten lévő csoportot felülmúlt. Számukra a legfontosabb felhasználási területek: hírek olvasása, árfolyamok nyomon-követése és felkészülés tárgyalásokra.
-
- Az éves szinten 75.000 vagy annál magasabb jövedelemmel rendelkezők esetében egész nap elérhetőek online. Míg ezek az átlagnál nagyobb jövedelmű emberek munkaidőben használják a világhálót, addig az átlagos jövedelemmel rendelkezők többségében este.
-
- Reggel 6 és 8 óra között a férfiak 52, míg a nők 39 százaléka lépett fel a világhálóra.
-
- A dolgozó nők este ritkábban használják a netet, mint a női átlag. A munkahelyről internetező nők leginkább időjárás és helyi hírek után érdeklődnek.
-
- A dolgozó anyák kétharmada kapcsolódik a hálóra reggelente.
-
- A 18-34 közötti fiatalabb felhasználók nagyobb érdeklődést mutattak a világ és a helyi hírek iránt, mint az üzleti információk esetében.
-
- Az 55 feletti internetezők a részvénypiaci információkat tőzsdezárás után ellenőrzik a világháló segítségével. Ők napközben elsősorban a szabadidő információkat gyűjtik a világhálón.