1p

Sokan fanyalogva fogadták a legújabb James Bond filmet a Die Another Day-t. Nem érzi ezt meg a filmgyártó cég, hiszen a Bond filmek 40 éves történetének legnagyobb üzleti sikerének néz ki. A panasz oka éppen ez, a film sokak szerint egy másfélórás hirdetés, amelyben több termék – vodka, óra és autó is szerepel.

Széles közönség

A Bond filmek nem véletlenül ilyen népszerűek a hirdetők körében. A főszereplő személyisége olyan kisugárzással bír, amelyre mindenki fogékony. A 007-es rajongó táborában egyaránt találni fiatalokat és öregeket, és a 60-40 százalékos férfi-nő arány is pozitív fogadtatásra talált a reklámozók körében.

A szakemberek úgy vélik, hogy az interaktív televíziózás és a mobil technológia fejlődésével és összekapcsolódásukkal tovább terjedhet az ilyen típusú kereskedelmi megjelenés. Néhány év múlva így a nézők rögtön James Bond csuklójáról megrendelhetik. Ezért egyre nagyobb összegeket fognak a hirdetők kifizetni, ezzel párhuzamosan egyre inkább eltűnhet a jelenlegi éles határ a klasszikus hirdetések és a hagyományos „tartalom között”.


LEGYEN ÖN IS ELŐFIZETŐNK!

Előfizetőink máshol nem olvasott, higgadt hangvételű, tárgyilagos és
magas szakmai színvonalú tartalomhoz jutnak hozzá havonta már 1490 forintért.
Korlátlan hozzáférést adunk az Mfor.hu és a Privátbankár.hu tartalmaihoz is, a Klub csomag pedig a hirdetés nélküli olvasási lehetőséget is tartalmazza.
Mi nap mint nap bizonyítani fogunk! Legyen Ön is előfizetőnk!