Széles közönség
A Bond filmek nem véletlenül ilyen népszerűek a hirdetők körében. A főszereplő személyisége olyan kisugárzással bír, amelyre mindenki fogékony. A 007-es rajongó táborában egyaránt találni fiatalokat és öregeket, és a 60-40 százalékos férfi-nő arány is pozitív fogadtatásra talált a reklámozók körében.
A szakemberek úgy vélik, hogy az interaktív televíziózás és a mobil technológia fejlődésével és összekapcsolódásukkal tovább terjedhet az ilyen típusú kereskedelmi megjelenés. Néhány év múlva így a nézők rögtön James Bond csuklójáról megrendelhetik. Ezért egyre nagyobb összegeket fognak a hirdetők kifizetni, ezzel párhuzamosan egyre inkább eltűnhet a jelenlegi éles határ a klasszikus hirdetések és a hagyományos tartalom között.
A leghosszabb reklámfilm?
Sokan fanyalogva fogadták a legújabb James Bond filmet a Die Another Day-t. Nem érzi ezt meg a filmgyártó cég, hiszen a Bond filmek 40 éves történetének legnagyobb üzleti sikerének néz ki. A panasz oka éppen ez, a film sokak szerint egy másfélórás hirdetés, amelyben több termék – vodka, óra és autó is szerepel.