A társaság csütörtöki beszámolója szerint a pénzforgalmi egyenleg (EBITDA) 80,3 millió euró, 2,1 százalékkal több mint egy évvel korábban.
A németországi regionális lapokban birtokolt kisebbségi részesedések eladásából származó bevételekkel együtt az adózott eredmény 213 millió euró. Egyedi hatásoktól megtisztítva a többlet 34,9 millió euró, ami 9,7 százalékkal haladja meg az előző év hasonló periódusának eredményét. A bevétel ugyanakkor 3,4 százalékkal 620 millió euróra csökkent.
A csoport tavaly minden korábbinál jobban teljesített: az EBITDA-eredmény 3,4 százalékkal 486,2 millió euróra emelkedett, a bevétel pedig 5,8 százalékkal 2,73 milliárd euróra nőtt.
A gazdasági recesszió miatt 2009 egészét tekintve az Axel Springer a reklámpiac nagy arányú szűkülésére számít, aminek következtében a bevétel és az eredmény is jóval a tavalyi rekordszint alatt maradhat.
MTI/Menedzsment Fórum