2p

Magyar Péter lenne jobb a gödörben lévő magyar gazdaságnak vagy Orbán Viktor?
Nem lesz baj abból, hogy a nyugdíjmegtakarításokat ingatlancélra is el lehet költeni?
Online Klasszis Klub élőben Felcsuti Péterrel!

Vegyen részt és kérdezzen Ön is!

2024. november 28. 15:30

A részvétel ingyenes, regisztráljon itt!

Úgy hírlik, hogy jöhet a Lamborghini SUV.

Sajtótájékoztatók hív össze Matteo Renzi olasz miniszterelnök, Stephan Winkelmann, a Lamborghini, illetve Rupert Stadler az Audi első embere szerdán – írja az Autonews meg nem nevezett forrásokra hivatkozva.

Egy ilyen eseménynek azért lenne nagy jelentősége, mert nyilván a Lamborghini új terepjárójáról, az Urusról lenne szó, amelyről számos pletyka keringett az elmúlt hónapokban. Egyrészt kérdéses volt, hogy a csoporttárs Audi hagyja-e, hogy még egy nagy SUV jelenjen meg a VW-csoporton belül, másrészt az sem volt biztos, hogy ha egyáltalán gyártásba kerül a kocsi, akkor hol épül fel az összeszerelő-üzem.

A források szerint az olasz kormány egy 80 millió euró (24,7 milliárd forint) értékű ösztönző-csomagot is felajánlott a cégnek, csak hogy „otthon” szereljék össze a terepjárót. Az üzem egyébként 500 embernek adna munkát és nyilván nagy presztízsveszteség lenne az olaszoknak, ha a szupersportkocsikról ismert gyártó kivinné a munkát a határokon túlra.

Persze itt csak összeszerelésről beszélünk, hiszen az autó egyes elemei nyilván ott készülnek, ahol a Q7, a Cayenne és a Touareg alkatrészei, sőt az is meglepő lenne, ha nem ugyanarra a padlólemezre épülne.

Kattintásra galéria nyílik!

Hogy az Audi miért hagyta jóvá a gyártást, annak oka a rossz kínai úthálózatban keresendő. Mivel Kínában egyre több milliárdos él, aki nyugodtan megengedhetne magának egy Lamborghinit, de csak azért nem vesz, hogy ne legyen tengelytörés a vége, azoknak jó választás lehet a SUV. Vagyis jelenleg az a helyzet, hogy ha a Lamborghini növelni szeretné piaci részesedését Kínában, akkor bizony magas autót kell kínálnia a vevőknek. Ez pedig úgy tűnik fontosabb, mint, hogy pár európai és amerikai vásárló majd a Q7, vagy Cayenne helyett Urust vesz.

A Lambo SUV remekül mutatja azt a tendenciát, hogy a luxust bármeddig lehet növelni. Ahogy arról korábban már mi is írtunk, több olyan gyártól készül kilépni a komfortzónájából és SUV-gyártásra adni a fejét, amelyekről korábban ezt elképzelni sem lehetet volna. A Bentley-ről már tudjuk, hogy hamarosan bemutatja Bentayga nevű terepjáróját, a Maserati pedig a Levantéval léphet be a piacra, sőt, a Rolls-Royce sem marad ki a jóból.

A Lamborghini jelenleg a Huracán és az Aventador sportkocsikkal van jelen a piacon.

mfor.hu

LEGYEN ÖN IS ELŐFIZETŐNK!

Előfizetőink máshol nem olvasott, higgadt hangvételű, tárgyilagos és
magas szakmai színvonalú tartalomhoz jutnak hozzá havonta már 1490 forintért.
Korlátlan hozzáférést adunk az Mfor.hu és a Privátbankár.hu tartalmaihoz is, a Klub csomag pedig a hirdetés nélküli olvasási lehetőséget is tartalmazza.
Mi nap mint nap bizonyítani fogunk! Legyen Ön is előfizetőnk!