2p

„E” mint energia konferencia - fókuszban a megújulóenergia-politika érvényesülése, az energia tárolási lehetőségei, a gáz- és árampiac helyzete, a zöld átmenet finanszírozása, az elektromobilitás jövőképe.

Bankvezérek, neves energiapiaci szakértők, egyetemi tanárok és kutatók a jelen kihívásairól: hallgassa meg Ön is élőben!

2024. május 16. Budapest

Részletek és jelentkezés

Az érdekvédelem erősítése, a marketingkommunikációs szekciók lebontása, a szekciókon átívelő munkacsoportok erősítése, ám mindenekelőtt a kommunikációs szakma aktívabbá tétele áll Aczél Lászlónak, a MAKSZ újonnan választott elnökének terveiben.

Aczél Lászlót választotta elnökének a MAKSZ, a Magyarországi Kommunikációs Ügynökségek Szövetsége éves közgyűlésén. „Szeretném, ha a MAKSZ egy egységes és erős szövetség képét mutatná, ezért nagyon szeretném, ha a proaktív ötletek és kezdeményezések kerülnének előtérbe. Élnünk kell avval a ténnyel, hogy ez egy heterogén szervezet, ahol egészen különböző üzleti modellekben és tevékenységi körökben érdekelt cégek működnek”, vázolta fel jövőképét az új elnök beköszöntőjében. Aczél László, a Young&Rubicam ügyvezető igazgatója korábban a szövetség ATL szekciójának vezetőjeként tevékenykedett, a MAKSZ elnöki székében Simon Zsoltot váltja. A leköszönő elnök, a Mediaedge:cia ügyvezető igazgatója nem jelöltette magát újra, ugyanis a jövőben, változatlanul MAKSZ tagként, saját cégére szeretne koncentrálni.

Az előző elnökség tevékenysége számos területen hozott megújulást a MAKSZ életében, az ATL-, BTL, média- mellett megalakult az online szekció, a hatékonyabb működés érdekében pedig munkacsoportok alakultak.  Sikerült a szövetséget újrapozicionálni, nagyobb hangsúlyt kapott a külső kommunikáció is. A nagymérvű frissülést azonban nem követte a tagok, azaz a marketingkommunikációs szakma aktivizálódása.
Ez utóbbinak ösztönzését tűzte ki célul az új elnökség, valamint meghatározott számú, évi négy-öt kiemelt érdekvédelmi témára szándékozik koncentrálni. Aczél László szükségét látja újragondolni a szövetség működési formáját is, ugyanis az ATL, BTL terület már nem kezelhető egymástól szeparáltan.

Az új elnökség megbízása két évre szól, az ATL szekció elnöke Blaskó Nikolett (ACG), a BTL szekció elnöke Rókusfalvy Gábor (Roxer Event), a média szekció elnöke Mező László (OMD), az online szekció elnöke pedig Kerti Attila (Maximize) lett.

Menedzsment Fórum

LEGYEN ÖN IS ELŐFIZETŐNK!

Szerkesztőségünkben mindig azon dolgozunk, hogy higgadt hangvételű, tárgyilagos és magas szakmai színvonalú írásokat nyújtsunk Olvasóink számára.
Előfizetőink máshol nem olvasott, minőségi tartalomhoz jutnak hozzá havonta már 1490 forintért.
Előfizetésünk egyszerre nyújt korlátlan hozzáférést az Mfor.hu és a Privátbankár.hu tartalmaihoz, a Klub csomag pedig egyebek között a Piac és Profit magazin teljes tartalmához hozzáférést és hirdetés nélküli olvasási lehetőséget is tartalmaz.


Mi nap mint nap bizonyítani fogunk! Legyen Ön is előfizetőnk!