Aczél Lászlót választotta elnökének a MAKSZ, a Magyarországi Kommunikációs Ügynökségek Szövetsége éves közgyűlésén. „Szeretném, ha a MAKSZ egy egységes és erős szövetség képét mutatná, ezért nagyon szeretném, ha a proaktív ötletek és kezdeményezések kerülnének előtérbe. Élnünk kell avval a ténnyel, hogy ez egy heterogén szervezet, ahol egészen különböző üzleti modellekben és tevékenységi körökben érdekelt cégek működnek”, vázolta fel jövőképét az új elnök beköszöntőjében. Aczél László, a Young&Rubicam ügyvezető igazgatója korábban a szövetség ATL szekciójának vezetőjeként tevékenykedett, a MAKSZ elnöki székében Simon Zsoltot váltja. A leköszönő elnök, a Mediaedge:cia ügyvezető igazgatója nem jelöltette magát újra, ugyanis a jövőben, változatlanul MAKSZ tagként, saját cégére szeretne koncentrálni.
Az előző elnökség tevékenysége számos területen hozott megújulást a MAKSZ életében, az ATL-, BTL, média- mellett megalakult az online szekció, a hatékonyabb működés érdekében pedig munkacsoportok alakultak. Sikerült a szövetséget újrapozicionálni, nagyobb hangsúlyt kapott a külső kommunikáció is. A nagymérvű frissülést azonban nem követte a tagok, azaz a marketingkommunikációs szakma aktivizálódása.
Ez utóbbinak ösztönzését tűzte ki célul az új elnökség, valamint meghatározott számú, évi négy-öt kiemelt érdekvédelmi témára szándékozik koncentrálni. Aczél László szükségét látja újragondolni a szövetség működési formáját is, ugyanis az ATL, BTL terület már nem kezelhető egymástól szeparáltan.
Az új elnökség megbízása két évre szól, az ATL szekció elnöke Blaskó Nikolett (ACG), a BTL szekció elnöke Rókusfalvy Gábor (Roxer Event), a média szekció elnöke Mező László (OMD), az online szekció elnöke pedig Kerti Attila (Maximize) lett.
Menedzsment Fórum