EUR/HUF 392.6 +0.7 USD/HUF 337.98 +2.1 CHF/HUF 421.89 +0.8 GBP/HUF 453.16 +1.8 BTC/USD 123150 -250
  • Bejelentkezés / Regisztráció
  • Klasszis előfizetés
MFOR
FRISS
  • Friss
  • Videók
  • Podcast
  • Árrésstop
  • Rovatok
    • Agrárium
    • Aranyélet
    • Befektetés
    • Benchmark
    • Egészségügy
    • Ingatlan
    • Innováció
    • Közérdekű
    • Kultúra
    • Külpolitika
    • Makró
    • Oktatás
    • Személyes pénzügyek
    • Szubjektív
    • Történelem
    • Tudomány-Technika
    • Turizmus
    • Vállalatok
  • Kalkulátorok
  • Klasszis rendezvények
Jó hírt hozott az infláció: ezért idén már nem fizetnek a magyarok
7 órája

Jó hírt hozott az infláció: ezért idén már nem fizetnek a magyarok

Érvénytelenítették a gödi Samsung-gyár környezethasználati engedélyét
8 órája

Érvénytelenítették a gödi Samsung-gyár környezethasználati engedélyét

Száj- és körömfájás: mégis fizet a kormány, megkapja a pénzt Bábolna
9 órája

Száj- és körömfájás: mégis fizet a kormány, megkapja a pénzt Bábolna

Trump egészen meredek lépésre készül?
9 órája

Trump egészen meredek lépésre készül?

Itt van minden, amit az Otthon Start programról tudni kell, mielőtt belevágna

Itt van minden, amit az Otthon Start programról tudni kell, mielőtt belevágna

Szeptembertől indul az Otthon Start Program, amely akár 50 millió forintos, fix 3 százalékos, államilag támogatott kamatozású hitellel segíti a lakást vásárlókat, építőket – családi állapottól és gyermekszámtól függetlenül, gyermekvállalási kötelezettség nélkül. Összeszedtük a legfontosabb tudnivalókat az igénylés feltételeiről.

DM - direkt marketing

 

 

A telemarketing igazi arca

A telemarketing igazi arca

2019. február 10. 11:23

Sokak számára a telemarketing szó kéretlen hívásokat, zsúfolt irodákat, vagy csak egy unott hangú telemarketingest jelent a vonal túloldalán. Egy olyan marketinges módszert, ami gazdasági szempontból nem kifizetődő vagy informatív a megbízó számára. Ez a valóságban közel sem a teljes igazság. 

Nem a multikat fogja kicsinálni a reklámújságok termékdíja

Nem a multikat fogja kicsinálni a reklámújságok termékdíja

2018. október 15. 11:05

A kormány környezetvédelmi okokra hivatkozva emelné meg a reklámhordozó papírokra kivetendő adót. Egyesek szerint így próbálják helyzetbe hozni a hazai tulajdonosi hátterű üzletláncokat, ennek eredménye azonban erősen kérdéses. Ezzel szemben a nyomdász szektor belerokkanhat az emelésbe.

Reklámajándék: mire költenek a cégek év végén?

Reklámajándék: mire költenek a cégek év végén?

2018. szeptember 23. 12:55

Reklámajándék nélkül ma már aligha képzelhető el a marketingkampány. Az emblémázott meglepetéseknek köszönhetően nem csak javítható a vásárlókkal való kommunikáció, de a céges image is építhető. De mégis milyen reklámajándékok mellett érdemes letenni a voksot.

Célunk, hogy ne csak finanszírozó partnerként gondoljanak ránk

2016. május 23. 21:33

A kis cégek működését nem csak pénzügyi szolgáltatásokkal támogathatja egy bank, hanem olyan kezdeményezésekkel is, amelyek segítenek az üzlet fejlődésében, akár épp a külpiacok felé nyitásban. Erdei Zsuzsa, a Budapest Bank kisvállalkozói üzletágának vezetője osztotta meg velünk meglátásait.

Adatkezelés: az idegenforgalmi szektorban is vannak fehér foltok

2014. november 5. 16:46

A Tisztelt Vásárló Program keretén belül ismét Adatvédelmi Kommandót tartott a Direkt és Interaktív Marketing Szövetség. Az e-kereskedő szektor után a felmérés célpontjai az utazási irodák mellett szállás- és repülőjegy foglalással foglalkozó oldalak voltak. A felmérésből jól látható, hogy elsősorban a nagyobb, illetve nemzetközi hátterű cégek megfelelően alakítják ki adatvédelmi tartalmaikat.

Contact Center piaci insight kutatás a DIMSZ-től

2013. október 29. 11:10

A Direkt és Interaktív Marketing Szövetség Contact Center tagozata első alkalommal térképezi fel a hazai Contact Center piacot, hogy a szolgáltatói és a megrendelői oldal egyaránt képet kapjon a szektor trendjeiről, technikai hátteréről, humán-erőforrás felépítéséről.

Négyből egy emailes reklámüzenetet nyitunk meg

2013. július 17. 10:07

A Direkt és Interaktív Marketing Szövetség Email marketing tagozata kézbesítési, megnyitási, leiratkozási és visszapattanási arányokat vizsgált saját gyűjtésű adatbázisra kiküldött email kampányok esetén. A tagozat fontosnak tartotta a benchmark létrehozását, hogy az ügynökségi és a hirdetői oldal is objektív számokat kapjon az eredmények méréséhez.

Ismét nemzetközi verseny lesz a Golden Dove

2013. június 12. 13:34

A Direkt és Interaktív Marketing Szövetség 2013-ban is megszervezi a direktkommunikációs szakma rangos versenyét, az idei évben pedig a hazai pályaművek mellett nemzetközi nevezéseket is várnak. A Golden Dove nyertesei automatikusan a világ legnevesebb nemzetközi direkt és interaktív marketing versenyének, az ECHO-nak a második fordulójába kerülnek be. Jelenleg az egyik tavalyi nyertes, a Draftfcb - Chevrolet Like Machine kampányáért szoríthat a hazai közönség.

Sokan alábecsülik az email marketing hatékonyságát

2013. május 24. 09:52

Egy friss brit kutatás szerint az email marketing ugyan jelenleg is az egyik fontos eszköze a hirdetőknek az online felületeken, ám a hatékonyságát sokan alábecsülik.

Email marketing: így dobhatod ki a pénzed az ablakon

2013. május 23. 11:10

Bármilyen csábító is a gondolat, hogy az emailek ingyen vannak, és nagy címlistát használva komoly forgalmat generálhatunk, ez a gyakorlatban nem állja meg a helyét. Hiszen a potenciális felhasználók elérése még nem jelenti azt, hogy bevételt eredményező aktivitásra ösztönöztük őket. Addig ugyanis számos buktató adódik. Íme, a hét legbosszantóbb, ami komoly anyagi következménnyel járhat.

Mire használják az e-mail marketinget a cégek?

2013. május 21. 13:40

Az ügyfélszerzés áll a B2B e-mail marketing fókuszában, derült ki egy most közzétett amerikai felmérésből. Érdekes módon az eszközt gyakorlatilag nem tekintik költségcsökkentő tényezőnek a vállalatok.

Az e-mail marketing lehet a DM piac nyertese

2013. április 30. 17:10

Tavaly 30,8 milliárd forintot tett ki a DM piac mérete, mely gyakorlatilag változatlan maradt a 2011-es évhez képest, derül ki DIMSZ DM Szenzor elnevezésű ágazati kutatásából. Az egyes direkt marketing tevékenységek esetén az e-mail marketing, a mobilmarketing és az adatbázis menedzsment esetén számítanak egyértelmű növekedésre a hirdetők, a call-centereknél stagnálásra, míg a címzett és címezetlen küldeményeket tekintve további csökkenést várnak a 2013-as évtől.

A hirdetők számára egyre fontosabb a pontos célzás

2012. május 28. 15:40

Lezárult a Direkt és Interaktív Marketing Szövetség idei DM Szenzor ágazati kutatása, mely azzal a céllal indult útjára 2006-ban, hogy felmérje a hazai direkt marketing szektor méretét, valamint a direkt marketingben használt eszközök jelentőségét. A felmérés szerint 2008 óta ez a szektor is folyamatosan csökkent, 2011-ben a mérete 30,9 milliárd forintra volt becsülhető.

Szigorodhat a gyógyszertári marketing

2012. május 22. 06:01

A gyógyszertári marketingtevékenység szabályozásának szigorításában az Országgyűlés egészségügyi bizottságának valamennyi tagja egyetértett a testület hétfői ülésén. A térítésmentes fogászati ellátás korhatárának megemelése ellen több ellenzéki képviselő nyújtott be módosító javaslatokat, de ezeket a többség leszavazta, akárcsak a munkaidő-beosztást érintőeket.

Nem elég jól főzni, a kommunikáció is fontos

2011. június 7. 13:49

A Direkt Marketing Szövetség napokban rendezett turisztikai iparra koncentráló konferenciáján a piaci tendenciák mellett hazai vállalkozások kommunikációja, valamint DM eszközöket mutattak be. Az idén Michelin-csillagot kapott Onyx étteremben két fő dedikáltan foglalkozik a kommunikációs csatornák, vagyis a honlap, a hírlevél és a Facebook oldal tartalmának frissítésével, valamint a rendelés felvétellel és adatrögzítéssel.

Aczél László ébresztőt fúj a kommunikációs iparágnak

2010. május 21. 16:24

Az érdekvédelem erősítése, a marketingkommunikációs szekciók lebontása, a szekciókon átívelő munkacsoportok erősítése, ám mindenekelőtt a kommunikációs szakma aktívabbá tétele áll Aczél Lászlónak, a MAKSZ újonnan választott elnökének terveiben.

Csökkentek a direkt marketing kampánymegrendelések

2009. december 28. 12:01

A gazdasági nehézségek többféleképpen is hatottak az idén a direkt marketing (dm) piacra: miközben nőtt az adatbázis-frissítések iránti igény, csökkentek a kampánymegrendelések, illetve emelkedett az illegális adatfelhasználók, adatlopások száma.

Nagyot nőtt a direkt marketing

2009. október 13. 07:31

A magyar direkt marketing piac mérete 2008-ban 39,5 milliárd forint volt, 12 százalékkal több mint a megelőző évben - derült ki a Direkt Marketing Szövetség (DMSZ) és a Szonda Ipsos közös, évente készített piackutatásából.

Holnaptól lemondható a postai reklámlevél

2009. szeptember 30. 07:51

Október 1-jét követően az első alkalommal küldött reklámküldeménynek tartalmaznia kell a lemondást lehetővé tevő, előre megcímzett, térítésmentesen feladható és könyvelt küldeményként - igazolható módon kézbesített - válaszlevelet.

A jó üzenet a válság idején is hat

2009. szeptember 25. 12:01

Az elmúlt évben a teljes direkt marketing piac 12 százalékot növekedve, 39,5 milliárd forint forgalmat ért el, s bár idei adatok még nem állnak rendelkezésre, Bartók János, a dm-piacon érdekelt TeleData Kft. ügyvezető igazgatója úgy véli, a jól felépített üzenet gazdasági válság idején is hatékony eszköz.

Egy szakma aggódik: kell-e félni a börtöntől a reklámlevelet küldőknek?

2009. szeptember 10. 04:16

Az Országgyűlés a közelmúltban módosította a Büntető Törvénykönyvet: az új szabályok értelmében bűncselekményt követ el az, aki személyes adatot jogtalan haszonszerzési célból jogellenesen kezel. Alig léptek hatályba az új szabályok, máris megjelentek olyan tudósítások, amelyek a rácsok rémképét vetítették a direkt marketing szakmára. De valóban kell félni a DM szakmának a börtöntől? Nos, a válasz összetett: számításba kell venni a büntetőjogi felelősségre vonás lehetőségét, de félnivalója elsősorban nem a DM szakmának van.

Felesleges leépítések? - Nem jó helyen spórolnak a cégek

2009. június 16. 08:02

A válság miatt a vállalatok nagy része pánikba esett, és költségeket vont meg minden fronton. Pedig a mostani helyzetben éppen új piacokat kellene szerezni, és a marketingben, értékesítésben erősíteni. Ennek ellenére épp ezen a területen spóroltak elsők között a cégek. A drasztikus leépítés eszközéhez is csak akkor kellene nyúlni, ha nagyon nagy baj van.

Fellázadt a hazai DM marketingszakma

2009. április 23. 06:29

Tudták, hogy a "spam" a "spiced ham" szókapcsolat összevonásából származik, és egyfajta vagdalt húsos konzervet jelent Angliában? Mai jelentését egy Monty Python epizódban nyerte el, mely egy katonai ebédlőben játszódik, ahol - ha akarja, ha nem - mindenki ezt kapja vacsorára. Az mfor.hu szerdai DM marketingkonferenciája a spamelés játékszabályait járta körül, rámutatva a tavaly szeptemberben életbe lépett reklámtörvény hiányosságaira, melyek igencsak felborzolták a szakma kedélyét.

Megállíthatatlan a spamek áradata

2009. április 17. 15:24

Komoly anyagi és környezeti károkat okoznak a kéretlen reklámlevelek, állítja egy most közzétett kutatás. Az adatok szerint a világ CO2-kibocsátásának 0,2 százaléka származik az ilyen küldeményekből.

Reklámtörvény a gyakorlatban, avagy milyen büntetésekre számítsunk a jövőben? (x)

2009. április 10. 11:34

Egy DM küldeménynek átlagosan 7 másodperce van, hogy felkeltse olvasója figyelmét, vagy a kukában végezze. Ha szerencsések a grafikai megoldások, a címzett figyelme megmarad, és további 11-13 másodperc alatt elgondolkozik azon, hogy végigolvassa-e a küldeményt. Szoros a küzdelem az olvasó figyelméért, egy jól elhelyezett kép, vagy jól eltalált mondatszerkezet jelenti a mindent vagy a semmit. Használjuk ki minél jobban ezt a 7 másodpercet, ráadásul a nyáron alkalmazásba lépő reklámtörvénynek megfelelően. Ebben nyújt segítséget az mfor.hu konferenciája.

Stagnálás várható a direkt marketing piacon

2008. december 29. 06:29

A gazdasági válság ellenére jövőre sem csökken a direkt marketing (dm) forgalom, igaz, a vállalatok szigorúbb költséggazdálkodása miatt az sem várható, hogy az idei évhez hasonlón bővülnek ezek a költések - mondta Bartók János, a Magyar Telekom Csoporthoz tartozó, direkt marketing adatszolgáltatást nyújtó TeleData Kft. ügyvezető igazgatója.

Hogyan kerülhetünk ki a zaklató cégek adatbázisaiból?

2008. június 30. 14:59

Önt is gyakran idegesítik a spamek, kéretlen levelek, sms-ek és telefonhívások? Nem érti, honnan tudják a számát? Megfordult már a fejében, hogy bejelenti az Ön adatait illegálisan használó cégeket, vagy egyszerűbb kitörölni az érdektelen reklámüzeneteket? Az mfor.hu annak járt utána, mik a cégek és a fogyasztók lehetőségei.

Szeretne DM levél mentesen élni, mint Robinson?

2008. június 18. 14:54

Újabb, a DM piacon végzett kutatási adatok láttak napvilágot: 2007-ben 23 százalékkal nőtt e szegmens forgalma, a piac harmadik legnagyobb szeletet tudhatja magáénak a reklámtortában, és talán az illegális adatbázisok száma is csökkent. A cégek Robinson-listái is nőnek, azonban ezeket sajnos nem oszthatják meg senkivel. Pedig a közzététel mindenkinek jobb lenne. Mfor.hu háttér.

Változik a reklámszabályozás ősztől

2008. június 5. 06:19

Fenntartja az általános dohányreklám-tilalmat a gazdasági reklámtevékenységet szabályozó törvényjavaslat, enyhíti viszont a direkt marketing rendkívül szigorú szabályzását - írta a csütörtöki Napi Gazdaság.

DMSZ: újraválasztották Hivatal Pétert

2008. március 28. 17:31

A Direkt Marketing Szövetség (DMSZ) márciusi közgyűlése további két évre újraválasztotta Hivatal Pétert, a szervezet elnökét, és a teljes elnökség szinte változatlan felállásban folytatja munkáját.

Nem túl adakozó nép a magyar

2008. március 5. 11:44

Külföldön komolyabban veszik az "adománybizniszt", mint itthon, multinacionális adománygyűjtő vállalkozások szednek pénzt különböző programok támogatására, professzionális módszereket alkalmazva, és a lakosság is tudatosan adakozik. Aki pedig nem kíván kéretlen küldeményeket kapni, feliratkozhat a Robinson listára. Mfor.hu háttér.

Keveset tudnak a cégek vevőikről

2008. február 29. 12:44

Magyarországon nem elég tudatos még az információ-felhasználás, ami pedig elengedhetetlen részét képezi a DM-kampányoknak. Mi sem szívesen adunk meg adatokat, a cégek pedig nem fektetnek be eleget az adatbáziskezelésbe. Az mfor.hu újszerű DM kampányokra, ügyfélszerzési módszerekre mutat be magyar és külföldi példákat.

Kéretlen reklámok: mit utálunk a legjobban?

2007. december 19. 15:59

Sokan azt hiszik, lejárt a hagyományos Direkt Marketing eszközök kora, azaz nem érdemes postaládákba tömködni a küldeményeket, hiszen nem véletlenül áll egy szemetes közvetlenül a postaláda alatt. Rosszul gondolják. A Direkt Marketing piac hihetetlen távlatok elé néz, akár még tízszer ennyi levelet is kaphatunk a jövőben, ha követjük a nyugat-európai trendeket. Mfor.hu háttér.

BÉRkalkulátor 2025

Rezsikalkulátor

KATA és átalányadózás kalkulátor

EKHO kalkulátor

Nyugdíj megtakarítás

Szabadság kalkulátor

Cafeteria kalkulátor

CSED, GYED és GYES kalkulátor

Kisvállalkozói kalkulátor

KIVA kalkulátor

MFOR hírlevél

Friss

  • 19:23
    Jó hírt hozott az infláció: ezért idén már nem fizetnek a magyarok
  • 19:01
    Nézze csak, mit művelt a forint!
  • 18:41
    „Az egyikkel begyújtok, a másikat kitöltöm” – az utca embere a konzultációkról
  • 18:19
    Érvénytelenítették a gödi Samsung-gyár környezethasználati engedélyét
  • 17:45
    Száj- és körömfájás: mégis fizet a kormány, megkapja a pénzt Bábolna
  • 17:14
    Szijjártó Péter keményen odaszólt a lengyel miniszterelnöknek
  • 16:49
    Trump egészen meredek lépésre készül?
  • 16:26
    Otthon Start: ők kedvezőbb feltételekkel vehetik fel a hitelt
  • 16:04
    A Mol kitart a Barátság vezeték mellett, és adott egy jó tanácsot a horvátoknak
  • 15:36
    Bejött a magyar miniszter tiltakozása? Fontos javaslat került elő Brüsszelben

MBH Bank elemzés

  • Elégedett lehet az MBH Bank első félévi eredményeivel
    Elégedett lehet az MBH Bank első félévi eredményeivel
    2025. augusztus 28. 16:14
  • Év végéig nem nyúlhatnak az alapkamathoz
    Év végéig nem nyúlhatnak az alapkamathoz
    2025. május 27. 19:29
  • Még a Covid alatt is több pénzt hagytunk a boltokban, mint tavaly
    Még a Covid alatt is több pénzt hagytunk a boltokban, mint tavaly
    2025. május 13. 14:13
  • Végre valóra válhat Nagy Márton hónapok óta dédelgetett álma?
    Végre valóra válhat Nagy Márton hónapok óta dédelgetett álma?
    2025. január 9. 13:29
  • Nincsen semmi meglepő, de — elemzők a kamatdöntésről
    Nincsen semmi meglepő, de — elemzők a kamatdöntésről
    2024. november 19. 18:05
  • Kiderült, hol a legjobb élni Magyarországon 2024-ben
    Kiderült, hol a legjobb élni Magyarországon 2024-ben
    2024. október 10. 17:06
  • Csak a jövő év második felére csökken 3 százalék alá az infláció?
    Csak a jövő év második felére csökken 3 százalék alá az infláció?
    2024. szeptember 10. 13:25

A vidék hírei

  • Hamarosan közmeghallgatást tartanak Miskolcon
    2025. október 8. 17:55
  • 12 méteres, besétálható röpdével várja a látogatókat idén a szombathelyi díszmadár kiállítás
    2025. október 8. 17:10
  • 2026 első negyedévére elkészülnek a győri Spartacus csónakház felújításának tervei
    2025. október 8. 16:45
  • Biztosan megéri az irodakonténer bérlés?
    2025. október 8. 16:41
  • Eltemethetjük a belvárost? – Komolyan aggódnak a miskolciak
    2025. október 8. 15:00

Piac&Profit cikkei

  • 16:51
    Győzött a home office, vagy vissza lehet csábítani a magyar dolgozókat az irodába?
  • 15:41
    Ilyen se volt még: jön az űrinternet
  • 14:29
    Lesújtó mentális állapotban vannak a magyar dolgozók
  • 13:54
    Bővül a kör a 3 százalékos lakáshitelnél
  • 13:12
    Ránk rúgta az ajtót a mesterséges intelligencia, az Európai Bizottságnak van rá egy terve

Turizmus Online cikkei

  • 17:33
    Rangos elismerés a Semsei Gastronomy vezetőjének
  • 12:19
    Közösségvezérelt turizmus a Duna-régióban
  • 12:06
    Street food fesztivál Somorján
  • 11:59
    Halfesztivál Siófokon
  • 11:15
    Bécs értéke: több mint barátság

Videók

  • 2025. október 8.
    „Az egyikkel begyújtok, a másikat kitöltöm” – az utca embere a konzultációkról
  • 2025. október 4.
    Ment a lecsóba Trump kérése – Ez Viszont Privát
  • 2025. október 1.
    „Szerintem verekedésig megy…” – az utca embere a közelgő választásról
  • 2025. szeptember 25.
    Somogyi Zoltán: Semjén Zsolt a Fidesz számára nehezék
  • 2025. szeptember 22.
    Megtörtént az osztogatás, nehéz extrát várni – Klasszis Podcast

Kalkulátorok

Cafeteria kalkulátor

CSED, GYED, GYES kalkulátor

Ingatlan bérbeadási kalkulátor

Betegszabadság és Táppénz kalkulátor

Ingatlanértékesítési adókalkulátor

Top 24

  • Orbán Viktor elárulta: megint készül valamire a kormány
    Orbán Viktor elárulta: megint készül valamire a kormány
    2025. október 8. 13:40
  • Bejött a magyar miniszter tiltakozása? Fontos javaslat került elő Brüsszelben
    Bejött a magyar miniszter tiltakozása? Fontos javaslat került elő Brüsszelben
    2025. október 8. 15:36
  • Több száz moldovai állampolgárt utasított ki Magyarország
    Több száz moldovai állampolgárt utasított ki Magyarország
    2025. október 8. 14:33
  • Trump egészen meredek lépésre készül?
    Trump egészen meredek lépésre készül?
    2025. október 8. 16:49
  • Milyen választási osztogatások jöhetnek még? Ma délután Csaba Lászlót kérdezzük a Klasszis Klub Live-ban
    Milyen választási osztogatások jöhetnek még? Ma délután Csaba Lászlót kérdezzük a Klasszis Klub Live-ban
    2025. október 8. 08:00

Top 168

  • Vagyonelkobzásokra készül az Orbán-kormány?
    Vagyonelkobzásokra készül az Orbán-kormány?
    2025. október 5. 16:42
  • Megnyílt Mészáros Lőrinc étterme
    Megnyílt Mészáros Lőrinc étterme
    2025. október 2. 07:10
  • Kellemes meglepetés érheti a nyugdíjasokat
    Kellemes meglepetés érheti a nyugdíjasokat
    2025. október 7. 05:59
  • Varga Mihály meggyőzhette Orbán Viktort: fontos lett a forint a választások előtt
    Varga Mihály meggyőzhette Orbán Viktort: fontos lett a forint a választások előtt
    2025. október 3. 14:46
  • Az igazság pillanatai jönnek Orbán Viktorék számára
    Az igazság pillanatai jönnek Orbán Viktorék számára
    2025. október 5. 09:16
  • Nem véletlenül titkolták ezt a papírt Lázár Jánosék
    Nem véletlenül titkolták ezt a papírt Lázár Jánosék
    2025. október 7. 09:11
  • Magyar Péter megnevezte egyik leendő miniszterét
    Magyar Péter megnevezte egyik leendő miniszterét
    2025. október 3. 15:58
  • Földet a gazdáknak: árverezik Mészáros Lőrinc szántóját
    Földet a gazdáknak: árverezik Mészáros Lőrinc szántóját
    2025. október 7. 14:28
  • Nehezen hihető, hogy ennyiért adják az eurót – öröm a forintra nézni
    Nehezen hihető, hogy ennyiért adják az eurót – öröm a forintra nézni
    2025. október 3. 18:37
  • Nem áll le az osztogatás: újabb 50 milliárdot ígér a kormány
    Nem áll le az osztogatás: újabb 50 milliárdot ígér a kormány
    2025. október 5. 12:28

Facebook

depositphotos
Rovatok

Makró
Vállalatok
Befektetés
Személyes pénzügyek
Galéria

Dosszié

Nyugdíj, öngondoskodás
Ingatlan
Hitel
Betétek, hitelek
Autópiac, járműipar
Média
Ipar
Startup

Kalkulátorok

Nyugdíj megtakarítás
Szabadság kalkulátor
Családi pótlék
Lakáshitel kalkulátor
CSOK kalkulátor
Összes kalkulátor

Partnerek

mfor.hu
Privátbankár
Millásreggeli
Ingatlantájoló

Írjon nekünk!
Médiaajánlat
Impresszum
Jogi közlemény
Adatkezelés
Cookie-k (sütik) használata
Adatvédelmi beállítások
Hozzászólási szabályzat
Előfizetői ÁSZF
Sütibeállítások