2p

Tudni szeretné, mi vár Önre 2025-ben?
Mit okoz, hogy ingatlancélra is elkölthetőek a nyugdíjmegtakarítások?
Hogyan érinti ez a piacokat, merre mennek az ingatlanárak és az épitőipari árak?
Pogátsa Zoltán, Farkas András, Nagygyörgy Tibor
és sok más kíváló szakértő ezúttal élőben osztja meg nézeteit!

Találkozzunk személyesen!

2024. november 21. 16:00 Budapest

Részletek és jelentkezés itt

Aláírták a megújult magyar reklámetikai kódexet kedden Budapesten, amelyben kiemelt hangsúlyt kap a gyermekvédelem, illetve új területként a kozmetikai reklámokra vonatkozó alapelvek és a digitális úton gyűjtött adatokra épülő, viselkedés-alapú reklámokkal kapcsolatos szabályozás is bekerült a dokumentumba.

Az Önszabályozó Reklám Testület (ÖRT) és a Magyar Reklámszövetség (MRSZ) koordinálásával, összesen 22 szervezet írta alá a kódexet. Urbán Zsolt, a MRSZ elnöke az aláíráskor hangsúlyozta: a kódex az önszabályozás alapja, nemcsak kötelezettségvállalás, hanem iránymutatás.

Hozzátette: minden jelen lévő szervezet a fogyasztók bizalmáért küzd, a reklámetikai kódexnek is követnie kell azokat a változásokat, amelyeket a digitális fejlődés és a különböző új termékek megjelenése generál. Megyer Örs, az ÖRT elnöke kiemelte: az önszabályozás komplett rendszer, a legfontosabb, hogy egyetértés legyen a piaci szereplők között ebben.

Az önszabályozás elemeivel kapcsolatban az ÖRT elnöke kitért az előzetes minősítésekre, amelynek során az ügynökségek elküldik az előzetes reklámokat véleményezésre a testülethez. Hozzátette: évente 800-900 előzetes reklám érkezik, amelyeket hetente elbírálnak, hogy megfelelnek-e az etikai elveknek. A testület döntéseinek majdnem 100 százalékát elfogadják az érintettek – jegyezte meg. A megújult reklámetikai kódex június 30-val lép hatályba.

MTI

LEGYEN ÖN IS ELŐFIZETŐNK!

Előfizetőink máshol nem olvasott, higgadt hangvételű, tárgyilagos és
magas szakmai színvonalú tartalomhoz jutnak hozzá havonta már 1490 forintért.
Korlátlan hozzáférést adunk az Mfor.hu és a Privátbankár.hu tartalmaihoz is, a Klub csomag pedig a hirdetés nélküli olvasási lehetőséget is tartalmazza.
Mi nap mint nap bizonyítani fogunk! Legyen Ön is előfizetőnk!