2p

Több mint 3800 vendéglátóhelyet látogattak végig a Coca-Cola álruhás vásárlói 2006 őszén. A tesztelők arra voltak kíváncsiak, mennyire ajánlják a vendéglátósok a Cappy és a NaturAqua termékeket a betérőknek.

Jó szándékkal érkeztek

A Cappy Titkos Vásárló Program keretében a vásárlók véletlenszerűen keresték fel a vendéglátó-egységeket, amelyek közül azonnali nyereményekkel lepték meg azokat a helyeket, ahol Cappy gyümölcslevet és NaturAqua természetes ásványvizet kínáltak nekik. A felszolgálók ruházati terméket és egy nagy értékű nyereménysorsoláson való részvételt, míg a vendéglátóhelyek tulajdonosai több rekesz Cappy gyümölcslevet nyerhettek.

A "pincérösztönző" program azonnali nyereményei mellett az eseményt záró sorsoláson egy Honda VTR 1000F Firestorm típusú motorgépjárműve, további ajándékként pedig 30 Apple iPod Nano talált gazdára.

A promóció nem volt egyedi a vállalat életében. "2005-ben nagyon szerették a vendéglátósok a programot, és kifejezetten nyitottak voltak a folytatásra" - nyilatkozta lapunknak Szabó Ibolya, a Coca-Cola Magyarország vállalati közkapcsolatok vezetője. "A titkos vásárlók általunk felkészített emberek voltak, akik kimondottan ebben a programban vettek részt" - tette hozzá a vezető.

Az álruhás vásárlás vagy másnéven mystery shopping nem újkeletű kutatási módszer. Hazánkban főként az FMCG-szektor és a bankvilág él vele, hogy szolgáltatásai színvonalát tesztelje. Az üdítőital-gyártó a technika barátságos válfaját alkalmazta, hiszen ajándékkal jutalmazta a "helyes válaszadókat," miközben nem rótt büntetést a Cappy-t és a NaturAquát nem ajánlókra.

Menedzsment Fórum

LEGYEN ÖN IS ELŐFIZETŐNK!

Előfizetőink máshol nem olvasott, higgadt hangvételű, tárgyilagos és
magas szakmai színvonalú tartalomhoz jutnak hozzá havonta már 1490 forintért.
Korlátlan hozzáférést adunk az Mfor.hu és a Privátbankár.hu tartalmaihoz is, a Klub csomag pedig a hirdetés nélküli olvasási lehetőséget is tartalmazza.
Mi nap mint nap bizonyítani fogunk! Legyen Ön is előfizetőnk!