A Cappy Titkos Vásárló Program keretében a vásárlók véletlenszerűen keresték fel a vendéglátó-egységeket, amelyek közül azonnali nyereményekkel lepték meg azokat a helyeket, ahol Cappy gyümölcslevet és NaturAqua természetes ásványvizet kínáltak nekik. A felszolgálók ruházati terméket és egy nagy értékű nyereménysorsoláson való részvételt, míg a vendéglátóhelyek tulajdonosai több rekesz Cappy gyümölcslevet nyerhettek.
A "pincérösztönző" program azonnali nyereményei mellett az eseményt záró sorsoláson egy Honda VTR 1000F Firestorm típusú motorgépjárműve, további ajándékként pedig 30 Apple iPod Nano talált gazdára.
A promóció nem volt egyedi a vállalat életében. "2005-ben nagyon szerették a vendéglátósok a programot, és kifejezetten nyitottak voltak a folytatásra" - nyilatkozta lapunknak Szabó Ibolya, a Coca-Cola Magyarország vállalati közkapcsolatok vezetője. "A titkos vásárlók általunk felkészített emberek voltak, akik kimondottan ebben a programban vettek részt" - tette hozzá a vezető.
Menedzsment Fórum