Az Ipsos Zrt. hétfőn juttatta el az MTI-hez a reklámpiac alakulásáról szóló elemzését, amelyet a médiavezetők körében készített felmérésük alapján készítettek.
A felmérés során 50 szakembert kérdeztek meg, hirdetők, médiaügynökségek és médiatulajdonosok felső vezetői nyilatkoztak arról, hogy miként alakulnak a reklámköltések 2009 második félévében.
A vezetők többsége az országos tévéknél emelkedést remél.
A nyomtatott sajtó esetében a magazinpiachoz kötődő várakozások a kedvezőbbek, itt a válaszadók legnagyobb része stagnálást jövendöl, emellett valamivel többen vannak a visszaesést jelzők a növekedést gondolókhoz képest.
A napilapoknál viszont a többség további esést vár. A lappiachoz hasonló a megítélése a közterületi reklámokpioknak, a legborúsabb képet a rádiós piacról alkották a megkérdezettek.
MTI/Menedzsment Fórum