1p

A médiapiaci felsővezetők a reklámpiac alakulásával kapcsolatban nagyon optimistán tekintenek az internet és a televízió lehetőségeire; az internettel és a kábeltelevíziókkal kapcsolatban a legtöbben növekedést várnak.

Az Ipsos Zrt. hétfőn juttatta el az MTI-hez a reklámpiac alakulásáról szóló elemzését, amelyet a médiavezetők körében készített felmérésük alapján készítettek.

A felmérés során 50 szakembert kérdeztek meg, hirdetők, médiaügynökségek és médiatulajdonosok felső vezetői nyilatkoztak arról, hogy miként alakulnak a reklámköltések 2009 második félévében.

A vezetők többsége az országos tévéknél emelkedést remél.

A nyomtatott sajtó esetében a magazinpiachoz kötődő várakozások a kedvezőbbek, itt a válaszadók legnagyobb része stagnálást jövendöl, emellett valamivel többen vannak a visszaesést jelzők a növekedést gondolókhoz képest.

A napilapoknál viszont a többség további esést vár. A lappiachoz hasonló a megítélése a közterületi reklámokpioknak, a legborúsabb képet a rádiós piacról alkották a megkérdezettek.

MTI/Menedzsment Fórum

LEGYEN ÖN IS ELŐFIZETŐNK!

Előfizetőink máshol nem olvasott, higgadt hangvételű, tárgyilagos és
magas szakmai színvonalú tartalomhoz jutnak hozzá havonta már 1490 forintért.
Korlátlan hozzáférést adunk az Mfor.hu és a Privátbankár.hu tartalmaihoz is, a Klub csomag pedig a hirdetés nélküli olvasási lehetőséget is tartalmazza.
Mi nap mint nap bizonyítani fogunk! Legyen Ön is előfizetőnk!