2p

Magyar Péter lenne jobb a gödörben lévő magyar gazdaságnak vagy Orbán Viktor?
Nem lesz baj abból, hogy a nyugdíjmegtakarításokat ingatlancélra is el lehet költeni?
Online Klasszis Klub élőben Felcsuti Péterrel!

Vegyen részt és kérdezzen Ön is!

2024. november 28. 15:30

A részvétel ingyenes, regisztráljon itt!

A Környezetvédelmi és Vízügyi Minisztérium szemléletformáló kampánya minősült legjobbnak az Európai Unió Green Spider Network (Zöld Pók Hálózat) nemzetközi versenyén.

A minisztérium "Dobja be mindenki a magáét" elnevezésű kampányával elsőként nyerte el a díjat. Az 1995-ben alapított, környezetvédelemi minisztériumokat, nemzeti környezetvédelmi egyesületeket, szervezeteket magába foglaló Zöld Pók Hálózat (Green Spider Network, GSN) idén először hirdette meg Best Practice (Legjobb Gyakorlat) elnevezésű versenyét, amelyre a tagszervezetek környezetvédelmi célú kommunikációs kampányaival nevezhettek.

A kampány 2005 végén indult. "A program alapgondolata a társadalom aktív bevonása, azaz nem csupán egy oktató-nevelő kommunikációs kampányt szerettünk volna, hanem annál jóval többet. Ebben sokat segített saját és a projektben részt vevő munkatársaim piaci szférában szerzett személyes tapasztalata is, amelynek eredményeként az államigazgatási szférába még szokatlan, újfajta megközelítést sikerült behoznunk" - fogalmazott Monostori Katalin főosztályvezető-helyettes, a kampány ötletadója és kivitelezője.

A projekten a WELL Reklám és pr-ügynökség dolgozott, a kampány tv-szpotból, online megjelenésből és egyéb kommunikációs eszközökből állt.

Menedzsment Fórum

LEGYEN ÖN IS ELŐFIZETŐNK!

Előfizetőink máshol nem olvasott, higgadt hangvételű, tárgyilagos és
magas szakmai színvonalú tartalomhoz jutnak hozzá havonta már 1490 forintért.
Korlátlan hozzáférést adunk az Mfor.hu és a Privátbankár.hu tartalmaihoz is, a Klub csomag pedig a hirdetés nélküli olvasási lehetőséget is tartalmazza.
Mi nap mint nap bizonyítani fogunk! Legyen Ön is előfizetőnk!