A Gillette női borotvájának színeiben és stílusában készített 15 darab fürdőruhát Csík Melinda divattervező. A kollekciót azon a sajtótájékoztatón mutatták be, ahol a márka megújult, kényelmi funkciókkal ellátott női borotvája is debütált, amelyhez - a férfi termékekhez hasonlóan - illatszercsalád is kapcsolódik.
A termék július 1-től, úgynevezett promóciós csomagban kerül a boltokba, azaz a borotva áráért egy ajándék borotvazselé is jár. A borotvát népszerűsítő kampányra júliusban és augusztusban kerül sor, elsősorban budapesti strandokon illetve a Balatonnál és a Velencei tónál. A hostessek a Divine-kollekció darabjait viselik majd és borotvazselét, valamint pengét adnak ajándékba a hölgyeknek.
Nem ez az első eset, hogy a Gillette sajátos módon reklámozza új termékét. A napokban fejeződik be a márka férfiaknak szánt borotvájának kampánya, amely során a "A legszebben borotvált férfiarcot" keresték, korábban pedig népszerű sztárok segítségével ismertették meg a terméket a sajtó képviselőivel.