A kampány a Blikk megkülönböztető értékeire, a szókimondásra, bátorságra, pártatlanságra épít. A kampány fő üzenete szerint a lap felvállalja, hogy megmutatja mindenkinek és mindennek az "igazi arcát", őszinte, szókimondó társa lesz az olvasóknak, segít eligazodni a világ dolgaiban, tudatja a Ringier sajtóközleménye.
A szlogen: Egy őszinte világban nem lenne ránk szükség. Blikk. Vége a képmutatásnak.
A kommunikáció megújulását átfogó kutatás előzte meg, melyet a Ringier Kiadó piackutatási osztálya végzett.
"A Blikk a múltban sem tért ki a kényes témák elől, a kutatás kimutatta, hogy olvasóink is a bátor, érthető, pártatlan hangnemet tartják a lap fő erényeinek. A Blikk az eddig is felvállalt és követett értékeit, a szókimondást, bátorságot erősíti a szlogennel, valamint azt, hogy a jövőben még nagyobb hangsúlyt helyez ezekre."
"A lap termék-életgörbéjének azon szakaszába lépett, amikor további növekedést jól átgondolt tartalmi kommunikációval érhet el. A Blikk az eladott példányszámok növekedését várja ettől" - mondta a lap marketing vezetője, Frei Andrea.
Az imázs kampánnyal párhuzamosan megújul a Blikk budapesti kiadása. A lap a budapesti és Pest környéki olvasóknak nyújt stílusosan tálalt híreket és érdekességeket, gyors és friss tájékoztatást úgy, hogy az eddiginél jobban koncentrál a budapesti hírekre.
A megújulást kommunikáló kampány tévés, rádiós, online-, és sajtóhirdetésekből áll, valamint outdoor felületeken futnak a hirdetések. A kreatív koncepciót a Saatchi&Saatchi készítette. A kampány médiaügynöksége az mm&v médiaügynökség volt.