2p

„E” mint energia konferencia - fókuszban a megújulóenergia-politika érvényesülése, az energia tárolási lehetőségei, a gáz- és árampiac helyzete, a zöld átmenet finanszírozása, az elektromobilitás jövőképe.

Bankvezérek, neves energiapiaci szakértők, egyetemi tanárok és kutatók a jelen kihívásairól: hallgassa meg Ön is élőben!

2024. május 16. Budapest

Részletek és jelentkezés

2007. március 26-tól a legolvasottabb hazai napilap imázs kampányt indít. A fő üzenet: a Blikk felvállalja, hogy megmutatja mindenkinek és mindennek az "igazi arcát".

A kampány a Blikk megkülönböztető értékeire, a szókimondásra, bátorságra, pártatlanságra épít. A kampány fő üzenete szerint a lap felvállalja, hogy megmutatja mindenkinek és mindennek az "igazi arcát", őszinte, szókimondó társa lesz az olvasóknak, segít eligazodni a világ dolgaiban, tudatja a Ringier sajtóközleménye.

A szlogen: Egy őszinte világban nem lenne ránk szükség. Blikk. Vége a képmutatásnak.

A kommunikáció megújulását átfogó kutatás előzte meg, melyet a Ringier Kiadó piackutatási osztálya végzett.

"A Blikk a múltban sem tért ki a kényes témák elől, a kutatás kimutatta, hogy olvasóink is a bátor, érthető, pártatlan hangnemet tartják a lap fő erényeinek. A Blikk az eddig is felvállalt és követett értékeit, a szókimondást, bátorságot erősíti a szlogennel, valamint azt, hogy a jövőben még nagyobb hangsúlyt helyez ezekre."

"A lap termék-életgörbéjének azon szakaszába lépett, amikor további növekedést jól átgondolt tartalmi kommunikációval érhet el. A Blikk az eladott példányszámok növekedését várja ettől" - mondta a lap marketing vezetője, Frei Andrea.

Az imázs kampánnyal párhuzamosan megújul a Blikk budapesti kiadása. A lap a budapesti és Pest környéki olvasóknak nyújt stílusosan tálalt híreket és érdekességeket, gyors és friss tájékoztatást úgy, hogy az eddiginél jobban koncentrál a budapesti hírekre.

A megújulást kommunikáló kampány tévés, rádiós, online-, és sajtóhirdetésekből áll, valamint outdoor felületeken futnak a hirdetések. A kreatív koncepciót a Saatchi&Saatchi készítette. A kampány médiaügynöksége az mm&v médiaügynökség volt.

Menedzsment Fórum

LEGYEN ÖN IS ELŐFIZETŐNK!

Szerkesztőségünkben mindig azon dolgozunk, hogy higgadt hangvételű, tárgyilagos és magas szakmai színvonalú írásokat nyújtsunk Olvasóink számára.
Előfizetőink máshol nem olvasott, minőségi tartalomhoz jutnak hozzá havonta már 1490 forintért.
Előfizetésünk egyszerre nyújt korlátlan hozzáférést az Mfor.hu és a Privátbankár.hu tartalmaihoz, a Klub csomag pedig egyebek között a Piac és Profit magazin teljes tartalmához hozzáférést és hirdetés nélküli olvasási lehetőséget is tartalmaz.


Mi nap mint nap bizonyítani fogunk! Legyen Ön is előfizetőnk!