2p

Rómára keresztelt cabernet savignonnal lepi meg az HBO három napon át azokat, akik New York, Los Angeles vagy Chicago olasz éttermében vacsoráznak január elején. A csatorna így hívja fel a figyelmet nagy sikerrel futott Róma sorozatára.

Több mint 100 étteremben várja Róma cabernet savignon azokat, akik január 10. és 13. között az Egyesült Államok nagyvárosaiban olasz tésztára vágynak. Az HBO így promotálja rövidesen induló Róma című filmjét, melynek első szériája is nagy sikert aratott. A kosztümös sorozat, mely nem nélkülöz véres és szexuális jeleneteket sem, január 14-én kerül képernyőre, közli az AdAge.

Az HBO tartózkodott a harsogó reklámoktól, így nem az éttermi pincérek hirdetik a Rómát a vacsora mellé, mindössze egy kártyát helyeznek el az asztalokon "Egy korty Róma vár Önre. Részletek felől érdeklődjön a pincérnél" felirattal.

"A film az élvezetekről szól, így egyértelmű volt, hogy a történetnek ezt az aspektusát emeljük ki a reklámban is" - mesélte Claudia Strauss, az ötletet kiagyaló Lime Public Relations & Promotions elnöke.

Annak ellenére, hogy a hirdetés a hitelességre törekszik, nem sikerült maximális eredményt elérniük, mivel a vacsora mellé kínált bort nem Olaszországban, hanem Kaliforniában palackozták. Az apró malőr ellenére az HBO bízik a sikerben, mivel egy nem mindennapi csatornán keresztül próbálják eljuttatni üzenetüket, ami bizonyosan nem lesz nyomtalan.

Menedzsment Fórum

LEGYEN ÖN IS ELŐFIZETŐNK!

Előfizetőink máshol nem olvasott, higgadt hangvételű, tárgyilagos és
magas szakmai színvonalú tartalomhoz jutnak hozzá havonta már 1490 forintért.
Korlátlan hozzáférést adunk az Mfor.hu és a Privátbankár.hu tartalmaihoz is, a Klub csomag pedig a hirdetés nélküli olvasási lehetőséget is tartalmazza.
Mi nap mint nap bizonyítani fogunk! Legyen Ön is előfizetőnk!