Az HBO tartózkodott a harsogó reklámoktól, így nem az éttermi pincérek hirdetik a Rómát a vacsora mellé, mindössze egy kártyát helyeznek el az asztalokon "Egy korty Róma vár Önre. Részletek felől érdeklődjön a pincérnél" felirattal.
"A film az élvezetekről szól, így egyértelmű volt, hogy a történetnek ezt az aspektusát emeljük ki a reklámban is" - mesélte Claudia Strauss, az ötletet kiagyaló Lime Public Relations & Promotions elnöke.
Annak ellenére, hogy a hirdetés a hitelességre törekszik, nem sikerült maximális eredményt elérniük, mivel a vacsora mellé kínált bort nem Olaszországban, hanem Kaliforniában palackozták. Az apró malőr ellenére az HBO bízik a sikerben, mivel egy nem mindennapi csatornán keresztül próbálják eljuttatni üzenetüket, ami bizonyosan nem lesz nyomtalan.
Menedzsment Fórum