2p

Egykori vezérigazgatója, Dennis Kozlowski büntetőperének kapcsán a Tyco International nevét az is megismerte aki korábban nem hallott róla. Nevének folyamatos negatív színben való feltüntetése ellen a cég ugyanakkor tenni szeretne, ezért komoly pr kampányba kezdett.

Vezető amerikai lapokban, mint a New York Times, a Wall Street Journal, a USA Today és a Washington Post tett közzé egész oldalas állásfoglalást a Tyco vezérkara. A közleményt a cég elnöke Edward Breen és 12 további vezető jegyezte.

A vállalat vezetői úgy vélik a közvéleményben az egykori vezető tevékenysége folytán tévesen negatív kép alakulhatott ki a Tyco Internationalről. Ezzel szemben a vállalat helyzete stabil, és fényes jövő előtt áll Ezt aláírásunkkal is hitelesítjük - szól a fizetett közlemény.

Mint arról a Menedzsmentfórum is beszámolt a Tyco egykori vezetője ellen a héten indult büntetőper. A korábbi vezérigazgató a vád szerint 600 millió dollárt sikkasztott a cégtől. Ennek kapcsán természetesen az ügy az amerikai lapok címlapjára került, amely komoly károkat okozott a vállalatnak. Ennek ellensúlyozására indították az Interpublichoz tartozó Hill Holliday Connors Cosmopulos ügynökséggel a mostani kampányt. Mint a Tyco szóvivője elmondta az Egyesült Államok mellett a jövő héten az európai lapokban is hasonló közleményt kívánnak megjelentetni.

Kapcsolódó anyag
Luxusból a börtönbe


LEGYEN ÖN IS ELŐFIZETŐNK!

Előfizetőink máshol nem olvasott, higgadt hangvételű, tárgyilagos és
magas szakmai színvonalú tartalomhoz jutnak hozzá havonta már 1490 forintért.
Korlátlan hozzáférést adunk az Mfor.hu és a Privátbankár.hu tartalmaihoz is, a Klub csomag pedig a hirdetés nélküli olvasási lehetőséget is tartalmazza.
Mi nap mint nap bizonyítani fogunk! Legyen Ön is előfizetőnk!